معاون استاندار خراسان رضوی: آیت الله هاشمی از ارکان انقلاب و نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و یکی از ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سیدجواد حسینی عصر چهارشنبه پیرامون برخی فضاسازیهای جهتدار رسانه ای در ارتباط با حضور نیافتن استاندار خراسان رضوی در مراسم استقبال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به مشهد، به خبرنگاران گفت: احترام به آیت الله رفسنجانی تکریم انقلاب و نظام است بنابراین همه ما در این خصوص هم وظیفه داریم و هم مشتاق هستیم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی سه شنبه شب گذشته به منظور سفری سه روزه وارد فرودگاه مشهد شد و از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، معاونان استاندار و دیگر مسئولان خراسان رضوی مورد استقبال قرار گرفت.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: استاندار هنگام سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بخاطر سفر به افغانستان در استان حضور نداشت.
وی افزود: هر چند علیرضا رشیدیان تلاش زیادی کرد با پرواز از افغانستان به تهران رفته و از آنجا آیت الله هاشمی رفسنجانی را در سفر به مشهد همراهی کند اما به دلیل تاخیر پروازش این امر ممکن نشد.
حسینی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی دیشب به محض ورود به مشهد به دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و شام را با وی صرف کرد.
وی گفت: در برنامه امروز صبح نیز که افتتاح نخستین دوره تربیت استاد با موضوع آزاداندیشی دینی در دانشگاه آزاد واحد مشهد بود و آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن حضور و سخنرانی داشت، استاندار خراسان رضوی امکان حضور نیافت.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: به دلیل برنامه ریزی صورت گرفته از قبل علیرضا رشیدیان امروز همراه با وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان کشوری برای افتتاح پروژه راه آهن خواف - سنگان به منطقه مرزی شرق خراسان رضوی عزیمت کرد.
وی ادامه داد: در عین حال اینجانب به نمایندگی از استاندار خراسان رضوی، آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی کردم و امروز عصر نیز از این ماموریت کاری بازگشته، در نشست رئیس مجمع تشخیص مصلحت حضور یافته و ایشان را همراهی خواهم کرد.
شرکت در هشتمین نشست هماهنگی و پایش امور استانهای دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بازدید از بخشهای مختلف این دانشگاه از دیگر برنامه های سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به مشهد است.

601/601

کد خبر: 676084

وب گردی

وب گردی