جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا قرعه کشی شد/ نوجوانان و جوانان حریفان خود را شناختند

رقابت‌های جودوی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در شهر کوچی هندوستان قرعه کشی شد و این رقابت‌ها از بامداد روز پنج شنبه ۱۸ شهریورماه با رقابت نوجوانان اغاز خواهد شد.‌

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون جودو، بر اساس قرعه انجام شده جودوکاران ما رقبای خود را شناختند که نتیجه قرعه کشی به ترتیب زیر می باشد:

در رده جوانان سبحان رسولی در ۸۱ کیلو در دور اول به مصاف ال تلال از عربستان می رود. در ۷۳ کیلو مهدی فتحی پور با اکرم از پاکستان مبارزه می کند. در ۶۶ کیلو علیرضا خجسته جوان اول جودوی آسیا پس از استراحت در دور اول در مرحله دوم به مصاف برنده طلال از عربستان و تامانگ از نپال خواهد رفت. در وزن ۶۰، کیلو محمدرضا صدیقی با عزاوی عراقی مبارزه می کند. در ۵۵ کیلورشنو نژاد با گادل از نپال مصاف می دهد. در منهای ۹۰ رضا رضایی با اوماتسف ازبک رودرو می شود. در منهای ۱۰۰ کیلو رامین صفویه پس از استراحت دور اول باید با شاکر عربستانی مواجه شود.

همچنین در به وزن اضافه ۱۰۰ کیلو حمیدرضا ملکزاده با جودوکاری از تاجیکستان مصاف می دهد اما در رده نوجوانان و در وزن ۶۳ کیلچ مهدی رساپور با متایلش از هندوستان باید روی تاتامی برود. علی پرهیزگار در به اضافه ۹۰ با برنده کره وامارات مصاف میدهد که در صورت پیروزی راهی نیمه نهایی خواهد شد. در منهای ۹۰ کیلو قاسم باغچقی باید با برنده ناکوی ژاپنی و بایوبکلیف ازبک مسابقه بدهد. در ۸۱ کیلو یاسین تقوی با مومینف ازبک مصاف میدهد و برنده این دیدار با جودوکارژاپنی مسابقه بدهد.

در ۷۳ کیلو رضاپارساپور با جهانگیر از تاحیک مصاف میدهد. مهدی برغمدی در ۶۶ کیلو باید با تام از ماکائو مسابقه بدهد. علی محمدی بریمانلو در ۶۰ کیلو با ناکازاتو ژاپنی مسابقه می دهد. در وزن ۵۰ کیلو مهدی ایوبی با بولات باکف قزاق روی تاتامی می رود.

قرعه کشی رده دختران نیز به شرح زیر اعلام شده است:

در رده جوانان دختر زهرا باقری در ۷۸ کیلو به مصاف لی از کره جنوبی می‌رود. سمیه زمانی در ۷۰ کیلو با لی از کره مصاف می دهد. فاطمه رشیدی در ۴۸ کیلو سی کو از کره شمالی روی تاتامی می‌رود. شیوا جهانگیری در در ۴۴ کیلو هند و ازبک مصاف خواهد داد و در صورت پیروزی راهش برای رسیدن به فینال هموار خواهد بود. در ۷۰ کیلو مریم بر بط با دوپشوار از هند روبرو می شود و او نیز در صورت پیروزی در دیدار اول راهش برای رسیدن به فینال هموار خواهد بود.

مسابقات نوجوانان و جوانان اسیا طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ شهریور مان در شهر کوچی هند برگزار می شود. سرپرست جوانان عباس سلکی و سرمری و مربی جوانان هم محمد منصوری و احمد کاظمی هستند. سرمربی نوجوانان عطالله عباس نژاد و مربی این تیم امیر قاسمی نژاد می باشند. سرمربی تیم های بانوان مریم ولی بهاروندی است. مربی نیز سحر چغلوندی است ضمن اینکه محبوبه خورشیدی سرپرست بانوان است.

605/602

کد خبر: 676145

وب گردی

وب گردی