باشگاه نیس هم وارد جنگ لفظی بالوتلی و کاراگر شد

مشتری جدید سوپرماریو از مهاجم ایتالیایی‌اش در جنگ لفظی‌ با کاپیتان پیشین لیورپول در فضای مجازی حمایت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از سوژه‌های جنجالی اخیر رسانه‌ها، درگیری لفظی دو بازیکن پیشین لیورپول بوده است که البته یکی از آنها واقعاً بازیکن این تیم بود و دیگری تنها به اسم عضو این تیم بود و منهای یک فصل که در آن هم ناامیدکننده ظاهر شد، دیگر روزهای قراردادش با سرخپوشان را به‌صورت قرضی در تیم‌هایی دیگر سپری کرد. یکی از آنها جیمی کاراگر و دیگری ماریو بالوتلی است.

کاراگر چندی پیش در یکی از مصاحبه‌هایش شدیداً از بالوتلی انتقاد کرد و گفت باورش نمی‌شود که لیورپول زمانی چنین بازیکنی را خریده باشد. او مدتی بعد در صفحه توئیترش باشگاه نیس را به‌خاطر عقد قرارداد با سوپرماریو دست انداخت و گفت که این باشگاه فرانسوی برای خرید مهاجم پیشین میلان بیش از اندازه پول خرج کرده است و این در حالی بود که بالوتلی به‌عنوان بازیکن آزاد به نیس پیوسته بود. بالوتلی در واکنش به گفته‌های کاراگر او را بازیکنی بد و تنفرآوری بزرگ دانست.

پس از آن ماجرا، کاراگر یک بار دیگر به بالوتلی ‌کنایه زد و آرزو کرد که این بازیکن ایتالیایی توپ طلا را ببرد.

حالا باشگاه نیس هم وارد جنگ لفظی دو بازیکن پیشین لیورپول شده است تا از مهاجم جدید خود حمایت کند. نیس به کاراگر به شیوه خودش طعنه زده است و در صفحه این باشگاه در توئیتر به کاپیتان پیشین قرمزپوشان مرسی‌ساید پیشنهاد جالبی داده است. در پیام باشگاه نیس خطاب به کاراگر آمده است: سلام کارا، به‌نظر می‌رسد که تو یکی از طرفداران پروپاقرص سوپرماریو هستی. اگر می‌خواهی می‌توانی پیراهن او را در فروشگاه اینترنتی ما سفارش بدهی. زنده بارد ماریو!

در اینکه کاراگر پیشنهاد باشگاه نیس را رد خواهد کرد شکی نیست، اما باید منتظر ماند و دید که واکنش جدید او علیه سوپرماریو چگونه خواهد بود.

605/602

کد خبر: 676157

وب گردی

وب گردی