تعامل سازمان صدا و سیما با دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی

رییس سازمان صدا و سیما که به ارومیه سفر کرده است، اظهار کرد: گفتمان و زمینه‌سازی اقتصاد مقاومتی وظیفه صداوسیماست و در این زمینه، با دولت تعامل و همکاری مطلوبی وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان، عبدالعلی علی‌عسکری که به منظور شرکت در نشست رشد و تعالی مراکز استان‌های صدا و سیما به ارومیه رفته است، گفت: سازمان صدا و سیما با همه توان برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه تلاش می‌کند و تبلیغ برای تحقق این هدف را وظیفه خود می‌داند.

او ادامه داد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با دولت تعامل خوبی وجود داریم و در استان‌ها نیز مدیران صدا و سیمای مراکز استان‌ها در این رابطه فعال هستند.

وی افزود: تبادل فکر و اندیشه و بررسی راههای ابتکار و خلاقیت در زمینه رشد رسانه های استانی از اهداف شرکت در این نشست است. امیدواریم تصمیمات مهمی که در جلسه امروز اتخاذ می‌شود، به نفع رشد و تعالی مردم آذربایجان غربی باشد.

نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان‌های صدا و سیما از دیروز با هدف ارتقای برنامه‌سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در مراکز استانی در ارومیه آغاز به کار کرده است.

براساس این گزارش، پایگاه اینترنتی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان غربی نیز با حضور رئیس سازمان صدا و سیما به‌طور رسمی افتتاح شد.

صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی شامل بخش‌هایی مانند خبرهای ویژه، گزارش، آخرین خبرها و پربازدیدترین رویدادهاست. این پایگاه خبری تلاش خواهد کرد اخبار و گزارش‌های مربوط به استان را در اسرع وقت در اختیار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار دهد.

هم‌مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری خودمختار نخچوان، وظیفه مهم انتشار اخبار و رویدادهای درون و برون مرزی در شمال غرب ایران را برعهده این پایگاه اینترنتی قرار داده است.

503

کد خبر: 676173

وب گردی

وب گردی