احتمال حضور مالدینی به عنوان مدیر در باشگاه میلان!

کاپیتان پیشین روسونری اعتراف کرد که از تصمیم سیلویو برلوسکونی برای فروش باشگاه میلان به چینی‌ها متعجب شده است و اینکه خودش هم تمایلی برای بازگشت به این تیم ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، پائولو مالدینی می‌گوید تصور نمی‌کرده که سیلویو برلوسکونی پس از 30 سال ریاستش در باشگاه میلان، تمام سهام این باشگاه را به چینی‌ها بفروشد.

مالدینی در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این اتفاق واقعاً برای من عجیب است. من زمانی به میلان آمدم که رئیس دیگری داشت و تجربه تغییر مالکیت باشگاه را دارم. برلوسکونی رئیس فوق‌العاده‌ای برای میلان و موفق‌ترین و مبتکرترین رئیس در دنیای مدرن فوتبال بود.

حالا با انتقال مالکیت باشگاه میلان به چینی‌ها، آیا امکان بازگشت مالدینی به میلان برای ایفای نقش به‌عنوان یکی از مدیران باشگاه وجود دارد؟ او در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: من از شنیدن این چیزها کم‌کم دارم خسته می‌شوم. من زندگی خودم را ساخته‌ام و این چیزهایی که گفته می‌شوند واقعاً بی‌اساس هستند. میلان اما هنوز عشق بزرگ من است، نه فقط برای من بلکه برای تمام اعضای خانواده‌ام، اما این تیم در آینده من جایی ندارد.

مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا عنوان کرد: من فکر می‌کنم کسانی که یک باشگاه را در خاک کشوری خارجی می‌خرند، وظیفه دارند که به تاریخچه باشگاه نگاه کنند. من همیشه گفته‌ام که رئیس باشگاه فقط نمی‌تواند منافع خودش را در نظر بگیرد. میلان در سراسر دنیا میلیون‌ها طرفدار دارد که باید به آنها احترام گذاشت و به خواسته‌های‌شان توجه کرد. عشق هواداران میلان به این تیم حد و مرز ندارد و هر گوشه‌ای را که نگاه کنی یکی از آنها را پیدا می‌کنی. باید اعتراف کنم که همه فوتبالدوستان نسبت به من مهربان و خونگرم بوده‌اند.

605/602

کد خبر: 676189

وب گردی

وب گردی