شهره سلطانی با شعار «هر زن یک قهرمان» کنسرت برگزار می کند

گروه موسیقی «دات» به سرپرستی شهره سلطانی 23 شهریورماه تازه‌ترین کنسرت ویژه بانوان را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این کنسرت، شهره سلطانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی است با تشکیل گروه ویژه بانوان «دات» در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است، ساعت 15 روز سه‌شنبه 23 شهریورماه در یک کنسرت ویژه به نفع انجمن بیماران سوخته «نفس» میزبان علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود.

این گروه موسیقی که اواخر تیرماه سال گذشته نیز با شعار «هر زن یک قهرمان» کنسرتی را در تالار وحدت اجرا کرد، در این برنامه گلچینی از قطعات نوستالژیک و جدید را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند.

فروغ فضلی، سحر میرهاشمی، طراوات باباخانلو، شیرین واعظی، آرمیتا سلیمی، نیاز لاهرودی و مهتاب فتح‌الله اعضای گروه دات را تشکیل می‌دهند. امیر کارخانه تنظیم‌کننده قطعات و بهروز پناهنده تهیه‌کننده نیز گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دهند.

شهره سلطانی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری، در حوزه نوازندگی سنتور و پیانو نیز فعالیت‌هایی را داشته است. این هنرمند در هنرستان موسیقی ردیف‌های سازی سنتور را نزد استاد مینا افتاده و پیانو را نزد خانم بصیری و استاد سرکیسیان گذراند و بعدها در دانشگاه، سنتور را نزد استاد مسعود شناسا، پرویز مشکاتیان و پیانو را نزد استاد سریر ادامه داد.

فرهاد فخرالدینی، فریدون شهبازیان، زنده‌یاد مصطفی کمال پورتراب، نادر مرتضی‌پور، الهامیان و ریاحی‌پور از جمله هنرمندانی هستند که سلطانی تا کنون در حضور آن‌ها به فراگیری موسیقی پرداخته است.

503/602

کد خبر: 676212

وب گردی

وب گردی