کره‌ای‌ها به‌دنبال جایگاهی ویژه در ورزشگاه آزادی برای بازی با ایران

سفیر کره جنوبی در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد برای بازی ۲۰ مهرماه در ورزشگاه آزادی جایگاه ویژه‌ای برای هواداران این کشور در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کیم سونگ‌هو که برای دیدار و برگزاری نشست با مهدی تاج به فدراسیون فوتبال رفته بود، گفت: ما تاکنون مقابل تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی پیروز نشده‌ایم و از این موضوع آگاه هستیم که ایرانی‌ها بسیار مهربان و میهمان‌نواز هستند، اما فوتبال فضای متفاوتی دارد. از این‌رو از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهیم پیش‌بینی‌های لازم را برای این بازی داشته باشد.

سفیر کره جنوبی خاطرنشان کرد: اگر اجازه بدهید از مسابقه فوتبال استفاده کنیم تا روابط مردم دو کشور را نزدیک‌تر کنیم. رئیس جمهور ما پس از سفر به کشورتان گفت ایران و کره جنوبی می‌توانند دوست و همراه خوب برای یکدیگر باشند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی نیز سعی دارد این روابط را گسترش دهد.

وی افزود: نزدیک به 300 تا 400 هوادار کره جنوبی در ایران زندگی می‌کنند. ما از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهیم جایگاه ویژه‌ای برای هواداران کره جنوبی در ورزشگاه آزادی در نظر بگیرد.

سونگ‌هو اظهار داشت: سفارت کره جنوبی در ایران آمادگی هرگونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران در چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته‌اند و عملکردشان مطلوب بوده است.

605/602

کد خبر: 676223

وب گردی

وب گردی