گزارش حقوق‌های نجومی به صحن علنی مجلس می‌رود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ برای ساماندهی میزان دریافت حقوق‌ها در حال تنظیم یک طرح قانونی ۱۱ ماده‌ای است که در آن حداقل و حداکثر میزان حقوق‌ها پیش بینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، داوود محمدی درباره اقدامات کمیسیون اصل 90 در زمینه حقوق‌های نجومی اظهار داشت: در زمینه حقوق‌های نجومی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به دنبال اجرای اقدامات در دو حوزه مختلف است.

وی افزود: حوزه نخست این اقدامات مربوط به بررسی چرایی به وجود آمدن حقوق‌های نجومی است که در این زمینه گزارشی در ارتباط با پایین آمدن انحراف از قانون و عدم رعایت از قانون در حال تهیه است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کمیسیون اصل 90 در زمینه برگرداندن مبالغ اضافی که برخی از مسئولان گرفته‌اند هم اقدام کرده و درصدد هستیم گزارش جامع و کامل از هر جهت و در ابعاد مختلف حداکثر تا یک ماه آینده تهیه و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 برای ساماندهی میزان دریافت حقوق ها در حال تنظیم یک طرح قانونی 11 ماده‌ای است که در آن حداقل و حداکثر میزان حقوق‌ها و بسته شدن منافذ و روزنه‌ها سوء استفاده از قانون پیش بینی شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای ناظران، مدیران مالی و ذی حسابان تکالیف ویژه‌ای معین شده که در صورت تخلف و عدم نظارت به هنگام آنها هم با مجازات روبه رو می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در راستای جلب اعتماد عمومی را کسب کنیم.

202

کد خبر: 676242

وب گردی

وب گردی