اشتری: اعتماد به امریکا جهت حل مشکلات یک ساده اندیشی و خوش باوری زود گذر است

فرمانده نیروی انتظامی در شورای فرماندهی انتظامی استان گیلان بابیان اینکه اعتماد به امریکا جهت حل مشکلات کشور یک ساده اندیشی و خوش باوری زود گذر است گفت:مشکلات ما جز با همت و پشتکار خودمان حل نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت پلیس، سردار حسین اشتری با بیان اینکه ماه ذی الحجه یادآور جنایت و بی تدبیری آل سعود درحق زائران بی گناه برای ملت ایران است، گفت: با این جنایت بی کفایتی ،بی لیاقتی و خباثت آل سعود بیش از گذشته برای دنیا و مسلمانان ثابت شد.

فرمانده ناجا بااشاره به اینکه دشمنان اسلام در فضای مجازی و فضای رسانه ای این جنایت را چنان عادی جلوه دادند که کسی در دنیا نسبت به این موضوع حساس نشود ادامه داد :این هم از شیطنت آمریکا ، اسرائیل و ایادی آنها است.

او با بیان اینکه رسانه اسکتباری امریکا در فضای رسانه ای به افکار مردم ظلم می کند و نمیگذار د واقعیت ها به گوش مردم برسد افزود: تاریخ نشان داده که اینها هیچ موقع به نفع مردم دنیا خصوصا به نفع مردم ما فکر نکردند.

اشتری اعتماد به آمریکا را جهت حل مشکلات کشور یک ساده اندیشی و خوش باوری زود گذر دانست و تاکید کرد :مشکلات ما جز با همت و پشتکار خودمان حل نخواهد شد.

او با اشاره به اینکه ما باید زمانی که دشمن قطع یقین به دنبال اسلام هراسی و شیعه هراسی هستند به آنها اعتماد نکنیم تاکید کرد : ما نباید هیچ وقت به دشمنانمان اعتماد کنیم و هرگاه اعتماد کردیم ضربه خوردیم.

سرداراشتری مطالعه و دقت در سابقه عملکرد امریکا و دشمنان را یک ضرورت برای همه مسئولان و ملت دانست و گفت: ما باید بدانیم که دشمن همیشه دشمن است در هر شرایطی در هر مکانی در هر زمانی با هر لباسی که باشد با هر شکلی باشد با ما مخالفت می کند.

این مقام انتظامی در ادامه یکی ازاولویت های مهم پلیس را ارتقای طرح های امنیت اخلاقی ، اجتماعی و طرح سالم سازی دریا در استان بیان کردو گفت:با توجه به شرایط استان گیلان باید طرح های امنیت اخلاقی با قوت بیشتری ادامه یابد.

فرمانده نیروی انتظامی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس هدفش از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کشور و به خصوص استان های شمالی ایجاد امنیت و آرامش کامل برای مسافران است افزود: پلیس باید با تدبیر با عقلانیت و امر به معروف و نهی از منکر اثر مثبت خودش را داشته باشد.

او حفظ ارزشها انقلاب را یکی از وظایف اصلی پلیس اسلامی برشمرد و افزود: پلیس به شیوه های وکار کرد علمی و تخصصی سعی در ایجاد امنیت و حفظ این اررش ها دارد.

اشتری با اشاره به اینکه روزهای پایانی تابستان استان گیلان یکی از مناطق دارای پیک سفر در کشور است امنیت سفر مردم را چه از بعد انتظامی و ترافیکی با اهمیت دانست و تاکید کرد: پلیس تمام همتش این است که با برنامه ریزی مناسب یک امنیت و آرامش خاصی در پایان مسافرت های تابستانی به خانواده ها هدیه کند.

او تصادفات منجر به فوت را دارای عوارض زیادی برای خانواده هاو جامعه دانست و تاکید کرد : پلیس تمام همتش این است که بایک کار انسانی و اسلامی این عوارض رابرای مردم و جامعه کم کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور قاچاق کالا و ارز را یکی از مشکلات اساسی کشور در بحث امنیت اقتصادی برشمرد و در برخورد قانونی با ورود کالای قاچاق تاکید کرد.

او با بیان اینکه بحث قاچاق از موضوع های مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، افزود: بحث سرقت هم از مباحث مهمی است که آمارها نشان از کاهش سرقت در استان گیلان می دهد.

فرمانده ناجا در پایان با اعلام اینکه موضوع اعتیاد و مواد مخدر هم جز اولویت های امسال پلیس است، گفت: موضوع اعتیاد خصوصا برخورد با خرده فروشان و باندها و شبکه های توزیع مواد مخدراز دیگر برنامه های پلیس در سالجاری خواهد بود.

20106

کد خبر: 676326

وب گردی

وب گردی