اعزام تیم تخصصی پزشکی به عتبات عالیات به منظور ارائه خدمات امدادی در روز عرفه

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از اعزام تیم تخصصی پزشکی به عتبات عالیات به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران در روز عرفه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سید علی مرعشی در این باره گفت: با توجه به اینکه امسال زائری از ایران به مکه نرفته است، لذا پیش بینی ها بر این بود که شمار زائران ایرانی در عتبات عالیات برای مراسم عرفه افزایش یابد.

او افزود: بر این اساس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برای نخستین بار تیم پزشکی و درمانی خود را به منظور ارائه خدمات درمانی جامع به زائران، به عتبات عالیات اعزام کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام اعزام و ورود تیم ویژه پزشکی هلال احمر به نجف اشرف، گفت: این تیم ویژه شامل پزشکان عمومی، متخصصان اطفال، داخلی، بیهوشی، دارویی و متخصصان اورژانس امروز وارد نجف اشرف شده و مقرر شده است تا یک تیم در مسجد کوفه مستقر شده و دو تیم پزشکی ویژه نیز در حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع)، خدمات درمانی لازم را به زائران ارائه دهند.

او افزود: به جز گروه پزشکی ویژه، به منظور پوشش مراسم روز عرفه، تیم پزشکی یک ماهه هلال احمر که دو روز قبل اعزام شده اند را به جای ٣٠ نفر، ٥٠ نفره اعزام کردیم تا خدمات لازم درمانی با توجه به افزایش تعداد زائران، به هموطنان ارائه شود.
20106

کد خبر: 676341

وب گردی

وب گردی