گوشی سرفیس‌فون مایکروسافت یا آخر 2017 می‌آید یا هیچ‌وقت!

هم ما و هم شما دوست داریم یک بار دیگر به مایکروسافت این فرصت را بدهیم تا وعده عرضه «سرفیس فون» را عملی سازد اما ظاهراً زهی خیال باطل!

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین، اگر واقعاً مایکروسافت تصمیم به عرضه گوشی متفاوت ویندوزی داشته باشد، نباید زودتر از پاییز 2017 آن را ببینیم و حتی ممکن است اوایل 2018 این اتفاق بیفتد.

4 سالی است که شایعات درباره این گوشی ویندوزی منحصربه‌فرد در فضای مجازی منتشرشده است اما نباید فراموش کنیم که پروژه McLaren که گوشی ویندوزی متفاوت بود، به دلیل کمبود قطعات و عدم جمع‌آوری به‌موقع سخت‌افزار لغو شد. مک لارن یک پرچم‌دار ویندوزی بود ولی مایکروسافت به اچ تی سی اجازه عرضه گوشی مشبه با ویندوز 8.1 را داد

جالب اینجاست که طبق برنامه قرار بود سرفیس فون در پاییز 2016 بیاید اما به دلیل اینکه اینتل خود را از تولید تراشه‌های مخصوص برای موبایل و به‌ویژه برای سرفیس فون کنار کشاند، نقشه‌های مایکروسافت نقش بر آب شد چراکه سی پی یوی تعریف‌شده از نوع اینتل ایکس 86 بود.

و نتیجه اینکه مایکروسافت نقشه سرفیس فون را فعلاً معلق کرده و با تشکیل تیم مشترک با اچ پی روی محصول Elite x3 سرمایه‌گذاری مشترک کرده تا به‌عنوان قوی‌ترین گوشی ویندوزی بازار، خودی نشان دهد.

بنابراین با به ثمر نشستن گوشی اچ پی و اینکه آیا می‌تواند موفق باشد، تیم سرفیس فون به گوشه‌ای خزیده و تقویم خود را روی پاییز 2017 کوک کرده‌اند اما ممکن است تا آن زمان اتفاقات دیگری بیفتد و هرگز سرفیس فون را نبینیم!

۲۰۲۰

کد خبر: 676405

وب گردی

وب گردی