284مجموعه ورزشی کارگری در کشور فعال است

سرپرست اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در کل کشور 284 مجموعه ورزشی کارگری وجود دارد که از این تعداد تنها 156 مجموعه از امکانات رفاهی و تفریحی مجهز می باشند.

جواد رمضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت:در کل کشور 284 مجموعه ورزشی کارگری وجود دارد که از این تعداد تنها 156 مجموعه از امکانات رفاهی و تفریحی مجهز می باشند که این تعداد مجموعه ورزشی توانسته تا حدودی نیاز کارگران ورزشکار را برآورده کند.
وی افزود : 156مجموعه ورزشی از امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی، سالن های چند منظوره و زمین های مجهز فوتبال و فوتسال بهره مند می باشند.
به گفته سرپرست اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر 500 هزار ورزشکار کارگری در کشور به فعالیت ورزشی می پردازند که از این تعداد ورزشکار، سه هزار و 500 کارگر به صورت حرفه ای و قهرمانی ورزش می کنند.
وی گفت: هم اکنون 28 انجمن ورزشی کارگری زیر نظر این اداره کل و فدراسیون ورزش کارگری در سطح کشور فعال هستند.

*پنج ایستگاه سلامت کارگری تا پایان سال در کشور
سرپرست اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اولین ایستگاه سلامت چندی پیش در مجموعه ورزشی کارگران به بهره برداری رسید که این اداره کل در نظر دارد تا پایان سال پنج ایستگاه تست سلامت کارگری را در کشور ایجاد کند.
وی با بیان اینکه راه اندازی هر ایستگاه تست سلامت کارگری 90میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت افزود: در نظر است ایستگاههای سلامت در استانهای تهران، قم، قزوین، گیلان و کرمان راه اندازی می شود.
402/602

کد خبر: 676435

وب گردی

وب گردی