جانشین منتظری در باشگاه الاهلی

مسئولان باشگاه الاهلی قطر بعد از آسیب دیدگی پژمان منتظری و غیبت دو ماهه‌اش برای این بازیکن ایرانی جانشین انتخاب کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که پیش از این باشگاه الأهلی قطر تاکید کرده بود که پژمان منتظری مدافع ایرانی خود را حفظ خواهد کرد و قرارداد این بازیکن را یک سال دیگر تمدید می‌کند اما آسیب دیدگی منتظری در دیدار برابر چین باعث شده است تا این باشگاه قطری به دنبال انتخاب جانشینی برای این بازیکن خود باشد.

روزنامه الوطن نوشت که سران باشگاه الأهلی با یک بازیکن ساحل عاجی به توافق نهایی رسیدند و او را جایگزین منتظری خواهند کرد.

این روزنامه قطری در این زمینه نوشت: نیگوسان کیستو، بازیکن ساحل عاجی مورد نظر الأهلی است که وارد قطر شد تا با این تیم قرارداد امضا کند. پژمان منتظری قرار بود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر در الأهلی باقی بماند اما این بازیکن در دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر چین آسیب دید و باید زیر تیغ جراحان قرار بگیرد. این بازیکن ایرانی به مدت 2 ماه نمی‌تواند بازی کند و به همین خاطر هم باشگاه الأهلی با ریاست احمد بن‌ حمد تصمیم گرفت برای منتظری جانشین انتخاب کند و او کسی جز «کیستو» نیست که برای عقد قرارداد با الأهلی وارد قطر شده است.»

معلوم نیست با این اقدام باشگاه قطری سرنوشت منتظری چه خواهد شد. این بازیکن خوش اخلاق از استقلال تهران پیشنهاد داشت اما اصرار سران الأهلی باعث شد تا او در این تیم بماند. با توجه به شروع شدن لیگ ایران، به احتمال زیاد این بازیکن یک نیم فصل بدون تیم خواهد بود.

604/602

کد خبر: 676463

وب گردی

وب گردی