رئال مادرید - اوساسونا؛ مرد طلایی زیدان به میدان می رود!

فردا شب بار دیگر سفیدهای مادرید به میدان می آیند، همه چیز تحت‌الشعاع بازگشت رونالدو به میادین فوتبال قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار دو تیم رئال مادرید و اوساسونا شنبه(20 شهریور ماه) ساعت 18:30 در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می شود.

بار دیگر رقابت های فوتبال ملی به پایان رسید و نوبت به بازی های باشگاهی رسید و در فوتبال اسپانیا هم فردا عصر در پایتخت تیم رئال مادرید در هفته سوم میزبان اوساسونا خواهد بود.

تیم زیدان در این فصل طوری کار را شروع کرد که ستاره های مهم خود نظیر رونالدو و بنزما را در اختیار نداشت و توانست در دو دیدار حساس برابر سلتا و سوسیه داد به برتری رسید و توانست به 6 امتیاز کامل برسد. اما حالا شرایط فرق کرده است و زیدان تیم کامل تری را در اختیار دارد و امیدور است تا با پیروزی در بازی فردا به پانزدهمین پیروزی پیاپی خود با رئال مادرید برسد.

از سوی دیگر اوساسونا در حالی به این دیدار می آید که از دو بازی به تنها 1 امتیاز رسیده است و می داند که این بازی شاید سخت ترین بازی آن ها در این فصل باشد. دیداری که باید در زمین کهکشان پرستاره زیدان به میدان بروند و امیدوارند با ماموریت غیرممکن خود یعنی کسب امتیاز از مادرید برگردند.

** داور مسابقه: داوید فرناندز

** آمار دو تیم در این فصل:

** غایبین دو تیم در این دیدار:

- برای رئال مادرید مارسلو، کاسمیرو و هامس به دلیل استراحت، ایسکو، ناواس و کوئنترائو به دلیل مصدومیت غایب هستند.

- اوساسونا نیز فوئنتاس و فلانو را به دلیل مصدومیت ندارد.

** رویارویی های پیشین دو تیم:

در 6 بازی اخیری که این دو تیم برابر هم صف آرایی کرده اند، سهم رئال مادرید 4 پیروزی و سهم اوساسونا 0 پیروزی بوده است و 2 دیدار هم به تساوی کشیده است. دیدارهای دو تیم در فصل گذشته نیز با نتایج 4-0 و 2-0 به سود سفیدها تمام شد.

** پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه بازی دو تیم: رئال مادرید 3-0 اوساسونا

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 676474

وب گردی

وب گردی