سرخیو راموس خیال هواداران رئال مادرید را راحت کرد/به فکر جدایی از رئال نیستم

کاپپتان رئال مادرید در آخرین اظهار نظرش به صحبت در مورد برخی مسایل پرداخت تا خیال هواداران این تیم را راحت کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از elsport، سرخیو راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می آید. او گل های حساسی را برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده و در بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

راموس بعد از جدایی ایکر کاسیاس، بازوبند کاپیتانی رئال را بر بازو می‌بندد. با وجود آنکه راموس عملکرد درخشانی در رئال داشته است اما همواره خبرهایی درباره جدایی او از این تیم اسپانیایی به گوش می رسد و این باعث می شود تا هواداران رئال نگران شوند.

این کاپپتان رئال مادرید در جدیدترین اظهار نظر خود خیال هواداران رئال را راحت و تاکید کرد می خواهد در رئال بازنشسته شود و اصلا به دنبال جدایی نیست. او در این‌باره گفت: آمار بسیار خوبی از خود در رئال به جا گذاشتم. 461 بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کردم و توانستم 59 گل به ثمر برسانم. دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردم و در لالیگا هم جام را بالای سر بردم. با این حال هنوز با رئال کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و به دنبال موفقیت های بیشتری هستم. در رئال باقی خواهم ماند چراکه جام های زیادی برای به دست آوردن پیش رو دارم.

ستاره رئال ادامه داد: از حضور در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم و افتخار می کنم که پیراهن این تیم بزرگ را بر تن می کنم. رئال مادرید تیم بزرگی است و دوست دارم با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. در سال 2005 برای نخستین بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کردم. تاکنون پیراهن رئال را که برای نخستین بار به تن کردم نگه داشتم و این نشان می دهد که تا چه اندازه عاشق این تیم هستم.

605/601

کد خبر: 676549

وب گردی

وب گردی