مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از نواخته شدن زنگ مهر توسط رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محمد فاضل در همایش توجیهی پروژه ملی مهر با اشاره به ضرورت استمرار سیاست توسعه مشارکتها اظهار کرد: استمرار این سیاست می‌تواند در جهت تقویت نظام آموزشی کشور مثمر ثمر واقع شود.


وی خطاب به تیم اعزامی ستاد پروژه مهر به استانها گفت: انعکاس مسائل استان ها به ستاد از ماموریتهای شماست و کمک می‌کند با آشنایی دقیق از مشکلات و مسائل بتوانیم با دقت بیشتری برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه شما باید سفیران امید و نشاط در مناطق و مدارس باشید اظهار کرد: وقتی در یک منطقه و محیط آموزشی حضور می‌یابید همه باید احساس کنند برای دستگیری و کمک به آنها رفته‌اید تا نقایص را انعکاس و برای رفع آن تلاش کنید.


فاضل با تاکید بر اینکه ماموریت ما ایجاد رضایت در جامعه، اولیاء، دانش آموزان و ایجاد شرایط مطلوب یاددهی و یادگیری است اظهار کرد: امیدواریم حرکت پروژه مهر که یک حرکت حساب شده است بتواند در مسیر فعالیتهای آموزش و پرورش نقش آفرینی کند تا همانند سال های قبل مهر پرنشاطی را آغاز کنیم. مهر امسال را نیز در مکانی که مشخص شده است توسط رئیس جمهور آغاز خواهیم کرد.

206/201

کد خبر: 676550

وب گردی

وب گردی