آنچلوتی: شالکه کار مارا سخت کرد

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از پیروزی در خانه شالکه خوشحال است و بعد از بازی هم به ستایش از شاگردان خود و هم به ستایش از حریف پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در آغاز هفته دوم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه ویتسل آره‌نا به مصاف شالکه رفت و با دو گل توانست به پیروزی برسد تا نشان بدهد که در فصل جاری هم از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: هم چنان که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سخت برابر شالکه داشتیم. حریف در زمین خود بازی می کرد و ما را به دردسر انداخته بود. تا دقایق پایانی معلوم نبود چه تیمی به پیروزی می رسد اما خوشبختانه این بایرن مونیخ بود که توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 81 به گل رسید و در ادامه هم جوشا کیمش گلزنی کرد تا این سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

او ادامه داد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست این شالکه بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم بایرن مونیخ بهتر بازی کرد و در نهایت هم با شایستگی به پیروزی رسید. بازی بسیار سختی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در پایان سخنانش نیز گفت: خوشحالم که تا لحظات پایانی امیدمان را از دست ندادیم. برای پیروز شدن نیاز به صبر و تلاش کردن است. شالکه نشان داد تیم خوبی است و پیروز شدن در حریف این تیم آسان نیست.

بایرن مونیخ با این پیروزی، 6 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

605/601

کد خبر: 676553

وب گردی

وب گردی