فرمالن: رم قدرت سابق خود را به دست آورد

مدافع بلژیکی جدید رم تاکید کرد این تیم باید شکوه گذشته خود را بار دیگر نشان بدهد.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، توماس فرمالن با جدایی از بارسلونا به رم پیوست تا از این پس در پایتخت ایتالیا فوتبالش را ادامه بدهد.

فرمالن درباره حضورش در رم گفت‌: در همین مدت کم حضور در فوتبال ایتالیا متوجه شدم این لیگ یکی از سخت‌ترین لیگ‌هاست. به نظرم فرقی با لالیگا ندارد. لیگ ایتالیا را دوست دارم و می‌خواهم بیشتر با آن آشنا شوم. خیلی خوشحالم که فرصت حضور در کشور دیگری را به دست آوردم و از این موضوع هیجان زده هستم.

این مدافع بلژیکی ادامه‌ داد: در انگلیس و اسپانیا نیز بازی کردم و قبل از این که به ایتالیا بیایم، این برداشت را داشتم که بازی‌ها بسیار منظم است و از نظر تاکتیکی در سطح بالایی برگزار می‌شود. بازیکنان و مربیان به خوبی برای بازی‌ها آماده می‌شوند و به همین خاطر شکست دادن آنها سخت است.

رم باید در هفته‌ دوم لیگ ایتالیا برابر سمپدوریا به میدان برود. فرمالن در این مورد نیز گفت‌: همه بازی‌ها برای ما مهم است. خصوصا بعد از نتیجه‌ ضعیفی که برابر کالیاری کسب کردیم. می‌خواهیم حتما این بازی را با برد به پایان برسانیم. برای همین بازی با سمپدوریا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم. رم باید شکوه و قدرت گذشته خود را بار دیگر نشان دهد و به دست بیاورد.

605/602

کد خبر: 676569

وب گردی

وب گردی