زمان بررسی طرح ساماندهی دریافتی مقامات و مدیران درصحن

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با تاخیر دولت در ارایه این لایحه مجلس وارد بررسی جزییات طرح خود می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگذاری خانه ملت بهرام پارسایی با اشاره به بررسی و تصویب طرح یک فوریتی ساماندهی دریافتی مقامات و مدیران کشور و لزوم استرداد دریافتی‌های مازاد در مجلس،گفت: تاخیر در ارایه این لایحه،مجلس را وارد بررسی جزییات طرح یک فوریتی ساماندهی دریافتی مقامات و مدیران کشور و لزوم استرداد دریافتی‌های مازاد خواهد کرد.

دولت برای برخورد با دریافتی های غیرمتعارف جدی تر باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پس از تعطیلات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه طرح مذکور برای بررسی و تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد،افزود:درصورتی که دولت در فرصت باقی مانده لایحه خود درخصوص برخورد با حقوق های غیرمتعارف را به مجلس ارسال کند،این لایحه با طرح نمایندگان به صورت تلفیقی در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:دولت برای برخورد با دریافتی های ساماندهی دریافتی مقامات و مدیران کشور باید جدی باشد و نسبت به بازگرداندن بیت المال اقدام کند، ارسال لایحه به مجلس ضروری است.

پارسایی با بیان اینکه ارسال لایحه مذکور از سوی دولت به مجلس می تواند روند رسیدگی به حقوق های نجومی را سرعت ببخشد،افزود: باید با تصویب قانونی کارشناسی و دقیق از برداشت برخی افراد خاص از بیت المال جلوگیری کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:ارایه لایحه درخصوص برخورد با حقوق های غیرمتعارف به مجلس روند رسیدگی به این نوع تخلفات را جدی تر از قبل خواهد کرد.

206/201

کد خبر: 676615

وب گردی

وب گردی