از سلفی داوران در زمین تا هو شدن مدافع ملی پوش پرسپولیس

دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس، امروز ساعت 17:15 برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه اختصاصی به مصاف هم خواهند رفت که قبل از آغاز این دیدار شاهد حواشی در هتل پارس محل اردوی دو تیم بودیم.

* مربیان و بازیکنان دو تیم موقع صرف ناهار و حضور در جلسه آنالیز کادرفنی با یکدیگر مواجه شدند و برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

* برخورد محسن بنگر با همبازیان پیشین خود جالب توجه بود.

* فردی که فصل پیش رابطه نزدیکی با محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی داشت و با خیلی دیگر از سرخپوشان دوست بود، ظهر امروز قصد داشت در جمع پرسپولیسی‌ها حضور پیدا کند اما نماینده حراست این باشگاه مانع شد. فرد مذکور خود را دوست محسن بنگر و محمد نوری معرفی کرده و تاکید داشت برای دیدن آنها در هتل حاضر شده اما پرسپولیسی‌ها با کمک گرفتن از پلیس 110 در نهایت او را از هتل بیرون کردند.

* دن گاسپار به همرا مارکار اقاجانیان در هتل پارس حاضر شدند و مورد استقبال ایگور پانادیچ قرار گرفتند. مربیان دروازه‌بان‌های پرسپولیس و تیم ملی دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

* هواداران تبریزی چند دسته گل برای برانکو فرستاده بودند که از سوی پرسنل هتل در اختیار این مربی قرار گرفت.

* ماموران انتظامی در بیرون هتل مستقر شدند تا اعضای دو تیم بدون مشکل این محل را به سوی ورزشگاه محل مسابقه ترک کنند.

*امیر قلعه نویی برای بازدید از وضعیت چمن وارد زمین شد.این در حالی است که وقتی برانکو به زمین رفت،از سوی هواداران تراکتورسازی یک بطری آب به سمت وی پرتاب شد.

*هواداران تراکتورسازی رامین رضاییان را هو کردند.

* داوران در زمین سلفی گرفتند.

*برانکو و کرار جاسم برخورد گرمی با هم داشتند.

604/602

کد خبر: 676668

وب گردی

وب گردی