جلالی: تا پایان فصل نشان می دهیم که پیکان بازیکنان بزرگی دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان تا پایان فصل چندین بازیکن به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد و قطعا نشان خواهد داد که جوانان پیکان بازیکنان بزرگی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: این سومین بار است که تیم پیکان بازی برنده را مساوی از زمین خارج می‌شود. ما باید مشکل حفظ گل را برطرف کنیم چرا که ما در مقابل تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و استقلال جلو افتادیم ولی مساوی از زمین خارج شدیم و انتظار من این است که بازیکنان پیکان حداقل گل زده خود را حفظ کنند و زحمتی که می‌کشند را به راحتی از دست ندهند. البته این پیکان در آینده نزدیک خود را ثابت خواهد کرد.

وی درخصوص رحمان احمدی اظهار کرد: احمدی بازیکن کم‌تجربه‌ای نیست. کمی درددل داشت که قبل از این بازی کاملا با او صحبت کردم. درددلش را با من در میان گذاشت و توانست مثل یک بازیکن بزرگ مقابل سپاهان بازی کند و آنچه می‌خواستیم اجرا کرد.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: ما یک تیم لیگ یکی هستیم که تازه به دسته برتر آمده‌ایم و برای پیروز شدن در یک بازی به دو قاعده مهم نیاز داریم؛ ابتدا فنی و دوم ذهنی و روانی که در این ۵ بازی در خصوص ذهنی و روانی نتوانستیم خوب کار کنیم به همین دلیل بازی‌های پیروز شده را مساوی کردیم. این یک فاز روانی است و این تیم که تازه به لیگ برتر صعود کرده از چنین نگرانی‌هایی رنج می‌برد.

جلالی خاطرنشان کرد: این تیم پیکان تا پایان فصل چندین بازیکن به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد و قطعا نشان خواهد داد که جوانان پیکان بازیکنان بزرگی هستند.

605/602

کد خبر: 676712

وب گردی

وب گردی