مورینیو  بازهم پای داوری را به میان آورد / داور باعث شکست ما شد

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد بعد از شکست برابر منچستر سیتی تیغ انتقاد را به سوی داور بازی گرفت. او براین باور است که داور دو پنالتی به سود تیمش نگرفت البته مورینیو به عملکرد چند بازیکن تیمش هم اعتراض داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اسکای اسپورت، در حساس‌ترین بازی هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در اولدترافورد از منچستر سیتی پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک فیروزه‌ای پوشان به پایان رسید تا ناکامی‌های مورینیو برابر گواردیولا ادامه داشته باشد.
مورینیو از شکست تیمش برابر سیتی ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و البته از عملکرد چند بازیکن خود هم انتقاد کرد.
سرمربی پرتغالی یونایتد انگشت اتهام را قبل از همه به طرف داور گرفت و گفت: داور ضعیف ظاهر شد و یکی از دلایل اصلی شکست ما در این دیدار بود. او باید کلودیو براوو را از زمین بازی اخراج می‌کرد و یک پنالتی به سود ما می‌گرفت اما هیچکدام از این کارها را انجام نداد. این تنها اشتباه داور نبود. او یک پنالتی دیگر هم به سود ما نگرفت تا جایی که توپی را که به دست اوتامندی خورد پنالتی تشخیص نداشت. او دو اشتباه بزرگ داشت که هر دو به ضرر ما بود.
او ادامه داد: از نتیجه به دست آمده احساس ناراحتی و ناامیدی دارم اما از عملکرد بازیکنان و تلاشی که از خود نشان دادند راضی هستم به ویژه در نیمه دوم که خوب ظاهر شدیم.
مورینیو در ادامه سخنان خود به انتقاد از چند بازیکن تیمش پرداخت بدون آنکه نامی از آنها ببرد. او گفت: گاهی اوقات بازیکنان با عملکرد ضعیف خود سرمربی را ناامید می‌کنند و من چنین حسی را در این دیدار داشتم. دو، سه بازیکن ما بسیار ضعیف ظاهر شدند و اگر می‌دانستم تا این اندازه ضعیف ظاهر می‌شوند اصلا به آنها بازی نمی‌دادم. در نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم. به هر حال این فوتبال است و چنین اتفاقاتی وجود دارد.

605/602

کد خبر: 676720

وب گردی

وب گردی