گواردیولا: این پیروزی را ساده به دست نیاوردیم

سرمربی منچستر سیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر شیاطین سرخ راضی است با این حال تاکید کرد که فیروزه ای پوشان هنوز به اوج خود نرسیده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست به کار بزرگی زد و توانست در اولدترافورد با درخشش کیوین دی برون منچستر یونایتد را شکست دهد تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای گیرد.
طبیعی است که پپ گواردیولا از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی و خوشحال باشد. این مربی اسپانیایی در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. سه امتیاز لذت بخش را به دست آوردیم. براین باور هستم که تماشاگران هم از دیدن این بازی لذت بردند. هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و به همین خاطر بازی جذاب از آب درآمد.
او ادامه داد: در نیمه نخست ما تیم برتر میدان بودیم و دو گل هم به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و این تیم میزبان بود که بهتر ظاهر شد. در نیمه دوم چشم به ضد حملات دوخته بودیم و صاحب چند موقعیت گلزنی هم شدیم اما نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنیم تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به پایان رسد.
با وجود آنکه منچستر سیتی شروعی طوفانی در فصل جاری لیگ جزیره با گواردیولا داشته است با این حال سرمربی اسپانیایی فیروزه ای پوشان تاکید کرد که هنوز تیمش مشکلاتی دارد.
او گفت: هنوز در یک سوم آخر زمین مشکل داریم. در یکی از بهترین ورزشگاه‌های جهان به پیروزی رسیدیم. این بازی اصلا آسان نبود. بسیار خوشحالم که در یکی از سخت‌ترین بازیهای خود به پیروزی رسیدیم. با روحیه بالا بازی کردیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم. در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و بهتر از حریف کار کردیم اما در نیمه دوم این منچستر یونایتد بود که روی توپ‌های بلند دروازه ما را چند بار تهدید کرد. خوشبختانه تیم پیروز سیتی بود و از عملکرد بازیکنان و نتیجه بازی راضی هستم.
منچستر سیتی با این پیروزی که به دست آورد ۱۲ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی جای گرفت.

605/602

کد خبر: 676723

وب گردی

وب گردی