حاج یوسف زاده: ندری برای مدال  باید مبارزه کند/کسی کم‌فروشی نکرده است

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان با ابراز رضایت از عملکرد سه جودوکار ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک، گفت: حمزه ندری اگر می‌خواهد مدال کسب کند، تنها راهش جنگیدن با حریف است.

به گزارش ایسکانیوز، ندری در دیدار رده‌بندی وزن 100+ باید به مصاف «ماساکی کنتو» از ژاپن برود.

محمدرضا حاج یوسف‌زاده در ارتباط با ندری گفت: ندری اگر به مسابقه صرف اکتفا کند، می‌بازد. او اگر مدال می‌خواهد باید مبارزه کند تا با بردن یک مدال، دل مردم را شاد کند.

وی افزود: من سه ماه است که با این بچه‌ها کار می‌کنم. بچه‌ها در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر شدند. امید جعفری بهتر از حد و اندازه خودش ظاهر شد. جعفری اگر باخت، نه به‌خاطر مشکل آمادگی جسمانی بود و نه مشکل روحی. جعفری به کلاس بالای جودوی جهانی باخت. ما برای موفقیت نیاز به حضور در کمپ‌های تمرینی داریم.

سرمربی جودوی نابینایان در پایان گفت: من از عملکرد سه جودوکار تیمم رضایت دارم و باید بگویم که آنها در این رقابت‌ها کم‌فروشی نکردند.

پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از روز ۱۸ شهریورماه با حضور بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار از ۱۶۰ کشور جهان و در ۲۳ رشته ورزشی به میزبانی ریودوژانیرو آغاز شده و تا روز ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت. کاروان ورزش ایران با عنوان «منا» متشکل از ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی در این بازی‌ها حضور دارد.

مدال آوران ایران به شرح زیر هستند:

مدال طلا:

ساره جوانمردی - تیراندازی در تفنگ ۱۰ متر

مدال نقره:

علیرضا قلعه ناصر - پرتاب دیسک

سامان پاکباز - پرتاب وزنه

605/602

کد خبر: 676735

وب گردی

وب گردی