رونالدو: من سه توپ طلا دارم و ژاوی یکی هم ندارد

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید به اظهارات اخیر کاپیتان بارسلونا که مقایسه‌ای میان دو برنده توپ طلا در هشت سال اخیر انجام داد، واکنش تندی داشت.

به گزارش ایسکانیوز، اینطور که پیداست اظهارات اخیر ژاوی هرناندس به مذاق کریستیانو رونالدو خوش نیامده است. کاپیتان پیشین بارسلونا چندی پیش در مصاحبه‌ای با رادیو کادناسر اسپانیا، گفت: رونالدو با وجود آنکه بازیکنی خارق‌العاده است به پای لیونل مسی نمی‌رسد و به نظر او و همه آنهایی که فوتبال را دوست دارند، مهاجم آرژانتینی بارسلونا بهترین بازیکن دنیا هست، خواهد ماند و قابل مقایسه با سایر بازیکنان نیست مگر آنکه شما طرفدار رئال مادرید باشید.

رونالدو که شب گذشته (شنبه) برای اولین بار پس از سه ماه دوباره در ترکیب کهکشانی‌‌ها به میدان رفت و اولین گل از پیروزی 5 بر 2 این تیم را برابر اوساسونا به ثمر رساند، در واکنش به اظهارات ژاوی گفت: همه می‌دانند که اگر می‌خواهند نام‌شان روی جلد (نشریات) برود باید درباره من صحبت کنند. ژاوی یک بار هم توپ طلا را نبرده و من سه بار این کار را کرده‌ام. ژاوی در قطر بازی می‌کند و چرا درباره این موضوع حرف می‌زند؟ من در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین ورزشکار دنیا هستم.

رونالدو در ادامه به وضعیت خود پس از رها شدن از بند مصدومیت، اشاره و تأکید کرد: من از نظر فیزیکی وضعیت خوبی داشتم و حتی می‌توانستم تا پایان 90 دقیقه بدون مشکل بازی کنم اما در برخی از مقاطع کمی می‌ترسیدم. البته داشتن چنین احساسی برای بازیکنی که برای مدتی طولانی بازی نکرده، طبیعی است. من رفته‌رفته دارم آماده‌تر می‌شوم و در این بازی هم یک گل زدم. همه چیز عالی بود.

برترین بازیکن اروپا در سال 2016 با تأکید بر اینکه تشنه کسب جام‌های بیشتر است و امسال هم به دنبال یک جام خاص می‌گردد، افزود: ما همه جام‌ها را می‌خواهیم اما چهار سال است که قهرمان لالیگا نشده‌ایم. اطمینان دارم که امسال قهرمان لالیگا می‌شویم.

رونالدو درباره برنامه‌اش برای آینده و اینکه آیا قراردادی جدید با کهکشانی‌ها خواهد بست، گفت: نمی‌دانم. شما باید با رئیس باشگاه صحبت کنید. همه چیز دارد خوب پیش می‌رود. رسانه‌ها چیزهای زیادی نوشته‌اند و شما شاید بیشتر از من می‌دانید. اگر من رئیس باشگاه رئال مادرید بودم، قراردادم را 10 سال دیگر تمدید می‌کردم. فعلاً بازنشستگی در رئال‌مادرید تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم و بیشتر از هر چیز دیگری آن را می‌خواهم. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست، پس باید بهترین بازیکن را هم داشته باشد.

ستاره پیشین منچستریونایتد این هفته اولین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را برابر تیم قدیمی‌اش اسپورتینگ لیسبون انجام می‌دهد. او درباره این بازی گفت: این بازی برای من ارزش زیادی دارد. اسپورتینگ باشگاهی است که مرا ساخت و همیشه در قلب من جا دارد. من اما عاشق رئال‌مادرید هستم و نسبت به این باشگاه احساس مسئولیت می‌کنم.

607/602

کد خبر: 676827

وب گردی

وب گردی