توضیح دوباره پلیس درباره ماجرای شیراز

نیروی انتظامی درباره حواشی پیش‌آمده درباره اجرای طرح امنیت اجتماعی در شیراز توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که تمامی افرادی که در این طرح دستگیر شدند، مجرم بودند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در واکنش به خبرهای اخیر در مورد دستگیری اتباع خارجی در شیراز گفت: طی روزهای گذشته با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی کلانتری‌های شیراز به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرحی را در سطح این شهر اجرا کرده و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد کردند.

بر این اساس در اجرای این طرح از 147 خانه، مخفیگاه و پاتوق متخلفان بازرسی شده و 275 نفر از متخلفان دستگیر شدند که در میان آنان سارقان مسلح، متجاوزان به عنف، اراذل و اوباش، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، قاچاقچیان کالا و ... حضور داشتند که اغلب آنان نیز دارای سابقه کیفری بودند.

در ادامه اجرای این طرح این افراد جداسازی شده و پس از انجام اقدامات اولیه و تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی ناجا ضمن تکذیب شایعات و خبرهای منتشر شده در این‌باره اعلام کرد که در میان افراد دستگیرشده تعداد معدودی نیز از اتباع خارجی حضور داشتند که این افراد نیز به دلیل ارتکاب جرم دستگیر شده و همچون دیگر متهمان با آنان برخورد شده و شایعات منتشر شده در این خصوص از اساس کذب است.

105105

کد خبر: 676830

وب گردی

وب گردی