راهکار تشخیص نسخه های سالم گلکسی نوت ۷ از نمونه هایی که احتمال آتش سوزی دارند

اگرچه عرضه عمومی و رسمی گلکسی نوت ۷ هنوز در کشورمان آغاز نشده اما در هفته های گذشته، فبلت سامسونگ در چند کشور جهان عرضه شده بود و همانگونه که در جریان هستید، تعدادی از آنها با مشکل باتری مواجه شده و سپس آتش گرفته اند که اتفاقاً در برخی موارد، باعث آسیب رساندن به محیط پیرامون خود -از اتاق هتل گرفته تا یک خودرو– شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، سامسونگ اینک با میلیون ها گلکسی نوت ۷ رو به روست که باید کنترل کیفی آنها را دوباره انجام دهد و پیش از این خبر داده بودیم که بر اساس گمانه زنی تحلیلگران، این روند و هزینه های نامشهود و جانبی آن، به طور کلی تاثیری منفی و ۱ میلیارد دلاری روی ترازنامه‌‌ی بخش موبایل سامسونگ خواهد داشت.

وب سایت «آرس تکنیکا» اکنون خبر می دهد که سامسونگ ساز و کار تازه ای برای بسته بندی گلکسی نوت ۷ در پیش گرفته و تلاش می کند محصولاتی که استعداد منفجر شدن ندارند را به شکلی از نمونه های قبلی متمایز سازد تا کاربر نیز با خیالی آسوده به خرید خود بپردازد.

در تصویر فوق می توانید بسته بندی جدید را مشاهده کنید. سامسونگ می گوید که یک مربع مشکی رنگ در بخش سمت راست و پایین این طرح وجود دارد در حالی که حرف S هم به رنگ آبی در بالا سمت راست دیده می شود. به طور کلی مشاهده این دو مورد بر روی جعبه کافیست تا بدانید گلکسی نوت ۷، مورد بازبینی کیفیتی قرار گرفته و باتری آن با مشکل آتش گرفتن یا انفجار رو به رو نمی شود.

برخی کاربران هم هستند که پس از خرید یک وسیله دیجیتالی، جعبه آن را نگه نمی دارند. سامسونگ برای این دسته از خریداران خود نیز راهکاری در پیش گرفته و بیان می کند که از روز ۱۳ سپتامبر، کاربران می توانند با وارد کردن شماره IMEI در وب سایت این شرکت متوجه شوند که موبایل آنها بازبینی کیفیتی شده است یا خیر.

پیش از این «سامسونگ ایران» هم در بیانیه ای اعلام کرده بود که در صورت استفاده از گلکسی نوت ۷، کاربران قادر به استفاده از پشتیبانی این شرکت هستند و می توانند دستگاه خود را مرجوع نمایند. این در حالیست که عرضه رسمی گلکسی نوت ۷ هنوز در ایران آغاز نشده است.

20104

کد خبر: 676901

وب گردی

وب گردی