گیوه: ویتنام مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: شروع خوبی مقابل ویتنام داشتیم و همین موضوع سبب شد آنها نتوانند برابر تیم ما حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز از سایت فدراسیون والیبال، زینب گیوه درباره کسب عنوان پنجمی والیبال ایران در آسیا، گفت: همیشه هدف ما این بوده است که در جمع 5 تیم برتر آسیا باشیم. چه در رده ملی و چه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تاکنون موففق به کسب این عنوان نشده بودیم که خوشبختانه در این مسابقات این موضوع محقق شد.

وی ادامه داد: بازیکنان خیلی تلاش کردند و در هر مسابقه تمام انرژی خود را به کار گرفتند. با همه وجود می‌خواستیم نشان دهیم که نسبت به قبل پیشرفت کردیم و با تلاش در هر مسابقه موفق شدیم در نهایت به هدفی که داریم برسیم.

گیوه اظهار داشت: تیم ما در دیدار با ویتنام شروع بسیار خوبی داشت. همین شروع خوب در بازی منجر شد که ابتکار عمل در دست تیم ما باشد و ویتنامی‌ها نتوانند مقابل ایران کاری از پیش ببرند. آن هم در حالی که ویتنام همیشه جزو رقبای ایران محسوب می‌شد و اکثر مواقع مقابل این تیم به مشکل می‌خوردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان با آرامش روانی در این مسابقات حضور داشتند و به نظر من مایدا از لحاظ روانی روی تیم تاثیرگذار بود.

607/602

کد خبر: 676929

وب گردی

وب گردی