شماره جدید فصلنامه علوم محض و کاربردی منتشر شد

شماره‌های پنجم و ششم فصلنامه نقد کتاب «علوم محض و کاربردی» به سردبیری یونس کرامتی از سوی انتشارات موسسه خانه کتاب منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، شماره‌های پنجم و ششم فصلنامه نقد کتاب «علوم محض و کاربردی» ویژه بهار و تابستان 1394، در 272 صفحه شامل 8 بخش «سخن سردبیر»، «نقد»، «شایسته خواندن»، «شایسته ترجمه»، «نقد آثار پیشین»، « گوناگون»، « معرفی کتاب» و «نقد شفاهی» به سردبیری دکتر یونس کرامتی منتشر شده است.

بخش «نقد » این شماره از فصلنامه شامل 5 مطلب متنوع با عنوان‌های « همای اوج سعادت به دام ما افتاد» نوشته حسن سالاری، «علم، دین و خرافه در تمدن اسلامی » از امیر محمد گمینی، «کتاب چند پاره سازی: گرایشی تخصصی در فن کتاب سازی(بخش اول) » به قلم آرش ظریف، «ترجمه دانشنامه های جهانی در بنیاد دانشنامه نگاری ایرانی» نوشته عزیزه بابایی و«نکاتی تاثیر گذار که مترجمین نباید بدانند» نوشته مصطفی یاوری آمده است.

فصلنامه نقد کتاب «علوم محض و کاربردی» در بخش «شایسته خواندن»، کتاب « گذر از سیاهی برای رسیدن به روشنایی » را برای مطالعه به خوانندگان پیشنهاد کرده است.

در بخش «شایسته ترجمه» این شماره از فصلنامه نقد کتاب «علوم محض و کاربردی» نیز کتاب‌های «اخلاق مهندسی» و« سفری کیهانی از سیاره مادر تا مرزهای فضا» به خوانندگان معرفی شده است.

شماره پنجم و ششم فصلنامه نقد کتاب «قرآن و حدیث» (ویژه بهار و تابستان 1394) به سردبیری یونس کرامتی، در 272 صفحه به بهای 10هزار تومان از سوی مؤسسه خانه کتاب منتشر شده است.

502502

کد خبر: 676961

وب گردی

وب گردی