اپل پروژه اتومبیل های خودران را متوقف نکرده است

دیگر بر کسی پنهان نیست که اپل بر روی پروژه‌ای مرتبط با خودروهای الکتریکی و ماشین‌های خودران کار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، نام پروژه «Project Titan» است و تا جایی که اطلاع داریم از پروژه‌های بسیار بزرگ شرکت اپل هم هست. اپل پیش از این اعلام کرده بود برای پیشبرد آزمایش‌های مرتبط با این پروژه چندین زمین و ساختمان مختلف را اجاره کرده است.

تا چند وقت پیش دیگر به این نتیجه رسیده بودیم که این پروژه متوقف شده و حضور اپل در صنعت خودرو بیشتر از یک طرح اولیه نبوده اما حال براساس اخباری که نیویورک تایمز منتشر کرده به نظر می‌رسد اپل قصد شروع مجدد این پروژه را دارد. در عین حال این شرکت علاقه‌مند است استراتژی جدیدی هم برای حضور خود در این صنعت و تولید ماشین‌های خودران مشخص کند.

اپل برای راه‌اندازی مجدد این طرح و با توجه به تجدید نظرهای انجام شده ده‌ها تن از کارکنان این پروژه را اخراج و چندین بخش از آن را متوقف کرده تا در ادامه با طرح جدیدی پیش برود.

هنوز دقیقا مشخص نیست چه چیزی باعث تجدیدنظر اساسی اپل در پروژه‌اش شده است اما براساس گزارش‌ها با آزمایش نمونه اولیه ساخته شده اپل حس کرده فرسنگ‌ها از یک محصول نهایی که به درد مصرف کننده بخورد دور است و به همین دلیل تصمیم گرفته فکر دیگری به حال آن بکند. بنابراین همانطور که چندی پیش تیم کوک مدیر عامل اپل هم اشاره کرد برای دیدن این خودروها در بازار باید بیشتر صبر کرد.

20104

کد خبر: 676973

وب گردی

وب گردی