پیام تبریک دکتر میرزاده به مناسبت عید سعید قربان

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، 10 ذی الحجه عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در این پیام آورده است:

فرارسیدن عید سعید قربان، روز تجلی کمال دلدادگی بندگان مخلص حق تعالی و روز مغفرت و رحمت را به همه هموطنان و همکاران گرامی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

عید قربان زیباترین لحظه در عالم هستی است که خلیل الله این پیامبر صالح، اوج عبودیت را معنا کرد و بدون توجه به هوای نفس، عاشقانه گام در صراط مستقیم گذاشت و از آن آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمد و فدیناه بذبح عظیم.

این عید خجسته در حالی فرا می رسد که عالی ترین صحنه خلقت بشریت در صحرای عرفات به وقوع پیوست و اباعبدالله حسین (ع) قرب الی الله را به منصه ظهور رساند، چه نیکوست که باری تعالی فرصت عاشقی را به بندگانش نشان می دهد.

امید دارم در این روز با فضیلت دلهایمان را از آلودگی ها و لغزشهای نفسانی بزداییم و بتوانیم خود را به خصایص نیک انسانی آراسته کنیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فاجعه منا و با آرزوی کوتاه شدن دست ناصالحان و ناپاکان که مرتکب صد عن سبیل الله از حرم امن الهی شده اند، عید قربان را به اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم و برای این عزیزان از خداوند منان آرزوی سلامتی و شادکامی مسئلت دارم.

20103

کد خبر: 676975

وب گردی

وب گردی