اسپانسر، دلیل استعفا مدیرعامل پرسپولیس!

مدیرعامل پرسپولیس استعفایش را در نامه ای گلایه آمیز به وزیر ورزش اعلام کرده و خواستار برخورد جدی تری با عواملی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، اخبار موثق حکایت از آن دارد علی اکبر طاهری، مدیرعامل پرسپولیس استعفایش را در نامه ای گلایه آمیز به وزیر ورزش اعلام کرده و خواستار برخورد جدی تری با عواملی شده است که مانع از ادامه راه موفقیت آمیز باشگاه در این دوره شده اند.
روز گذشته پرسپولیس تهران موفق شد در یک مسابقه سخت و نفس‌گیر در تبریز یک امتیاز از تراکتورسازی بگیرد تا در پایان هفته پنجم همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. صدرنشینی با طعم بسته نگه داشتن دروازه و شکستن انواع و اقسام رکوردها، اتفاقی است که هواداران را بیش از همیشه راضی نگه داشته است.

پس از سال‌ها اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس به واسطه مدیریت مالی و کنترل هزینه توسط سرپرست باشگاه و همینطور حضور اسپانسرهای قدرتمند که همه‌جانبه حمایت‌شان را از پرسپولیس اعلام کرده‌اند باعث شده تا سرخپوشان در این دو فصل مشکلی از جهت دغدغه‌های مالی نداشته باشند.

سازمان لیگ و وزارت ورزش که بارها طی سال‌های گذشته از ولخرجی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گله‌مند بودند، امسال نه تنها مشکلی بابت بدهی‌های مالی سرخابی‌ها نداشتند بلکه از درآمدزایی این دو تیم نیز باید راضی باشند.
حالا که پس از سال‌ها پرسپولیس به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای در تمامی بخش‌ها سعی در ایجاد تحولی عظیم است، سازمان لیگ با تاسیس سامانه هواداری 3040 و استفاده غیرقانونی از برند باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در تبلیغات تجاری خود قصد متوقف کردن این روند مثبت در باشگاه‌ها را دارد. سازمان لیگ فوتبال ایران به جای حمایت از باشگاه‌های خود که همان زیرمجموعه‌ی این سازمان هستند، قصد در تضعیف کردن آنها دارد و در آستانه دربی حواشی عجیب و تاسف‌باری را ایجاد کرده است.

سامانه هواداری 3040 که اسپانسر سازمان لیگ فوتبال ایران است روز گذشته در بین دو نیمه مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان تنها سامانه رسمی و قانونی لیگ فوتبال معرفی شد که همین امر باعث شد تا طاهری سرپرست پرسپولیس نسبت به این اقدام غیرقانونی واکنش نشان دهد: « من از شما می‌پرسم که این کار چه معنی دارد؟ این به آن معنی است که اگر این سامانه، سامانه اصلی است پس بقیه سامانه‌هایی که اعلام شده خلاف هستند و باید جلوی آنها گرفته شود. اگر سامانه هواداری ما خلاف است پس چرا جلوی آن را نمی‌گیرند؟ و اگر هم سایر سامانه‌ها خلاف هستند پس چرا اقدامی روی آن صورت نمی‌گیرد؟» حال باید دید استفاده غیرقانونی از برند رسمی باشگاه پرسپولیس و استقلال و مقابله با اسپانسر رسمی سرخپوشان و ضربه زدن به باشگاه در آستانه دربی چه منافعی برای افراد خواهد داشت.

امروز علی اکبر طاهری در نامه ای گلایه آمیز از برنامه ها و توطئه های افراد در فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش گلایه و از سوءاستفاده سازمان لیگ و صداوسیما از برند باشگاه ابراز نارضایتی کرده و نوشته زمانی که تیم در بهترین شرایط در بازی های داخلی و آسیایی است و با این وضعیت که «عواملی» در حال ضربه زدن به درآمد باشگاه از طرق مختلف هستند ، استعفایش را از سرپرستی و عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام می کند.

باید دید واکنش وزارت ورزش در آستانه داربی در این خصوص چیست؟

604/602

کد خبر: 677000

وب گردی

وب گردی