بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی  از «مجتمع اقامتی-رفاهی» در دست ساخت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و رئیس دبیرخانه‌ی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از «مجتمع اقامتی-رفاهی» در دست ساخت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این بازدید، شهباز حسن پور و دکتر محمود آقاجانی، ضمن قدردانی از اهتمام مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، درجریان احداث «مجتمع اقامتی-رفاهی» و روند پیشرفت فیزیکی این پروژه عمرانی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در تشریح پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: این «مجتمع اقامتی-رفاهی» چند منظوره بوده و مورد استفاده دانشجویان، استادان، کارکنان و میهمانان قرار خواهد گرفت.

دکتر وحید خطیبی به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه مجتمع پذیرایی «تالار بزرگ شهر» که با رویکرد اقتصاد مقاومتی به صورت مستقل از دانشگاه و به صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار شده اشاره کرد و افزود: در حوزه گردشگری و اقامتی نیز ساخت «مجتمع اقامتی-رفاهی» درجه یک، با نوسازی و بهسازی بخشی از ساختمان‌های مازاد برنیاز دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

این استاد دانشگاه از راه اندازی مرکز رشد واحدهای فن‌آور در آینده نزدیک خبرداد و از مساعدت‌های نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار، روسای ادارات و نهادها و هیات امنای استان کرمان قدردانی کرد.

20103

کد خبر: 677025

وب گردی

وب گردی