جوانان ایران بر سکوی سوم آسیا ایستادند

تیم جودوی پسران ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز پس از ازبکستان و کره جنوبی در سکوی سوم رقابت‌های قهرمانی جودوی جوانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، هفدهمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان آسیا که از روز گذشته با حضور 165 جودوکار از 21 کشور در شهر گوچی هندوستان جریان داشت با درخشش جوانان جودوکار ایران همراه بود. تیم پسران ایران موفق شد با کسب دو مدال طلا ، یک مدال نقره و سه مدال برنز بر سکوی سوم آسیا قرار گیرد.

در این رقابت‌ها، ازبکستان با 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز اول شد، کره جنوبی با 2 طلا، 2 نقره و سه برنز در سکوی دوم ایستاد، شاگردان محمد منصوری در تیم جمهوری اسلامی ایران هم روی سکوی سوم قرار گرفتند. قزاقها هم با یک طلا، یک نقره و 3 برنز در مکان چهارم جای گرفتند.

تیم دختران جوان کشورمان نیز در این رقابت‌ها یک مدال برنز توسط زهرا باقری به دست آورد.

مدال آوران جوانان ایران محمد رشنو نژاد (طلا)، رامین صفویه (طلا)، علیرضا خجسته (نقره)، مهدی فتحی پور (برنز)، سبحان رسولی (برنز) و زهرا باقری(برنز) هستند.

در رده نوجوانان، مریم بربط، مدال نقره را از آن خود کرد و 4 مدال برنز پسران نوجوان نیز توسط رضا پارسا پور، مجید وحید بریمانلو، مهدی برغمدی و یاسین تقوی بدست آمد.

607/602

کد خبر: 677032

وب گردی

وب گردی