درحاشیه /فرشته نجات استقلال ، عامل ناکامی شد!

هواداران استقلال به انتقاد از سرمربی این تیم پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز، هواداران استقلال در دقایق پایانی دیدار با ماشین سازی برای اعتراض به تعویض فرشید اسماعیلی به تشویق این بازیکن پرداختند. درست از زمانی که اسماعیلی از زمین بازی بیرون رفت، اعتراض‌ها با سر دادن این شعار شروع شد و تا پایان بازی و حتی دقایقی پس از اتمام دیدار ادامه یافت.

در این دقایق از بازی منصوریان با اعتراض به داور چهارم، قصد داشت شرایط و جو ورزشگاه را به سمت دیگری ببرد اما هواداران همچنان به تعویض اسماعیلی ایراد گرفته و با تشویق این بازیکن، به منصوریان و عملکرد معترض بودند.

* در ثانیه‌های پایانی، بختیار رحمانی صاحب موقعیت گلزنی بود و تصمیم گرفت با ضربه قیچی برگردان، گلزنی کند اما موفق نبود و این مسئله با اعتراض دوباره هواداران همراه شد.

*سامان نریمان جهان پس از آنکه در آخرین ثانیه‌های بازی خطای هند انجام داد، به شدت از مدافعان تیمش معترض شد که چرا زیر‌‌ِ توپ نمی‌زنند!

* هواداران استقلال در آخرین لحظات بازی و روی ضربات کاشته، باز هم منتظر گلزنی تیم‌شان بودند.

* در هنگام خروج رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال از جایگاه ویژه ورزشگاه، هواداران به شدت نسبت به عملکرد استقلال از او انتقاد کردند.

* دوربین‌های تلویزیونی در پایان بازی به سراغ هواداران استقلال رفتند تا عصبانیت آنها را منعکس کنند. هواداران استقلال نیز با داد و فریاد، نسبت به عملکرد منصوریان و تیمی که ساخته شکایت خود را با دوربین‌های تلویزیونی مطرح کردند.

* هواداران ماشین سازی تبریز در پایان بازی شعارهای تندی علیه استقلالی‌ها سر دادند.

602/602

کد خبر: 677050

وب گردی

وب گردی