منصوریان: برای دربی آماده ایم!/ فقط بدشانس بودیم

سرمربی استقلال با تاکید بر این نکته که موقعیت های زیادی داشتند می گوید که بد شانس است

به گزارش ایسکانیوز ، سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری دیدار استقلال برابر ماشین سازی پس از کسب یک تساوی خانگی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

ارزیابی از بازی؟
بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و شروع فوق العاده ای داشتیم. بعد از دریافت گل دچار دستپاچگی شدیم ولی از عملکرد فنی بسیار راضی هستم. در خط حمله بسیار خوب بودیم و بد شانس بودیم که توپها گل نشد. دروازه بان حریف شرایط بسیار خوبی داشت و باید بگوییم در استفاده از موقعیت بدشانس بودیم. بازیکنان ما بسیار خوب بودند و نزدیک به 7 موقعیت ایجاد کردیم. از خط هافبک بسیار راضی هستم و باید بگویم در دقایق پایانی نیز موقعیت گل داشتیم اما با بد شانسی موفق به گلزنی نشدیم.

فرشید اسماعیلی؟
از هواداران می خواهم که شرایط منفی در تیم ایجاد نکنند. دست همه هواداران را می بوسم و می دانم که می خواستند فرشید در زمین بماند اما او به من گفت که خسته است و من مجبور به تعویض شدم. نمی توانم در جریان بازی به همه بگویم که فرشید اسماعیلی خسته است. هواداران سرمایه ما هستند و از آنها می خواهم خویشتن دار باشند. اسماعیلی در این بازی بالای 10 کیلومتر دوندگی داشت و نمی شود به همه این موضوع را توضیح داد. بختیار رحمانی نیز بازیکن بسیار خوبی است و تلاش می کنیم تا با استقلالی های دیگر هم سو شود.

مشکل تمام کنندگی در استقلال؟
داخل رختکن نیز به این موضوع اشاره کردم و به بازیکنان گفتم که اگر در فوتبال گل نزنیم، تحت فشار گل خواهیم خورد. مجید حسینی امروز بسیار خوب بود و مطمئنم در آینده به تیم ملی می رسد. نمی توانم بگویم تمام کننده نداریم زیرا بازیکنانی داریم که در تیم های خود ستاره بودند. روی بازیکنان به دلیل وجود هواداران فشار است و همانطور که گفتم بد شانس بودیم. کاوه رضایی یک نخبه است و من مطئنم او در استقلال موفق می شود. دو یا سه توپ روی دروازه ما آمد و ما یک گل خوردیم اما از عملکرد تاکتیکی بازیکنان بسیار راضی هستم. ما باید حفظ نتیجه را به خوبی یاد بگیریم زیرا این موضوع حتی از مسائل حاشیه ای نیز بسیار مهم تر است.

رضایت از هافبک های میانی؟
امید ابراهیمی یکی از بهترین هافبک های ایران است و در ابتدای لیگ جایزه گرفت. فرشید باقری نیز به یک زمان کوتاه نیاز دارد تا با فضای استقلال عادت کند. در یک تیم بزرگ وقتی از موقعیت ها استفاده نمی کنی سردرگم می شوی و حریف یک انرژی مضاعف می گیرد که کار را سخت می کند.

مشکل در دفاع میانی؟
تشخیص کادرفنی این بود که با مگویان ساختار دفاعی را تقویت کنیم. حسینی در تعطیلات بسیار خوب بود و پادوانی نیز نیاز به زمان دارد. ساختار دفاعی ما اما در این بازی خوب بود و اجازه خلق موقعیت به حریف را نداد. یک اتفاق در این بازی رخ داد و ما گل خوردیم. در دفاع چپ به دنبال یک ساختار مستحکم هستیم و شاید در بازی های بعد نیز مگویان بازی کند. بسیاری تمرینات ما را نمی بینند و نمی دانند که بازیکنان چه شرایطی دارند. شاید اگر توپ قربانی گل می شد این اشتباهات به چشم نمی آمد که البته این خاصیت تیم های بزرگ است که اشتباهات آنها دیده می شود.

استقلال در دربی؟

برای دربی کاملا آماده هستیم و احتیاج داریم تا در طی هفته از نظر روحی تقویت شویم. در طول هفته به بازیکنان آموزش می دهم که چه دیدار بزرگی در پیش دارند. تیم بسیار قابل احترامی حریف ما است و با آنها در مستطیل سبز رقابت می کنیم. حق دوست نیز اگر آماده باشد می تواند در این بازی به ما کمک کند.

فعالیت در لب خط؟

قبول ندارم که حرکت کنار خط من باعث استرس می شود. من به بازیکنان انرژی مثبت می دهم و چون پشت سر من هستید متوجه نمی شوید. من کنار خط وایسادم تا بازیکنان جوان متوجه بشوند اشتباه برای من است و با آرامش بازی کنند. تیمی که بازیکن جوان دارد باید سرمربی خود را کنار زمین ببیند. اگر از بازیکنان من بپرسید قطعا به شما می گویند که انرژی منفی از من نمی گیرند. اگر قرار بود همه بشینند روی نیمکت دیگر حضور کنار زمین لازم نبود و همه به داخل جمعیت می رفتیم. تیم جوان نیاز دارد تا من را ببیند و از حضور من انرژی مثبت بگیرد. بازیکنان همیشه من را نگاه می کنند و از من انرژی می گیرند تا بازی را ادامه دهند.

602/602

کد خبر: 677054

وب گردی

وب گردی