کودکی شش ساله، قربانی انفجار باتری گلکسی نوت 7

ماجرای گلکسی نوت 7 و انفجار باتری های آن دیگر واقعاً به حد خطرناکی رسیده وکاربران باید بدون معطلی موبایل گلکسی نوت 7 خود را خاموش کرده و در اسرع وقت آن را تحویل سامسونگ دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو، در آخرین سانحه مربوط به فبلت پرچمدار کره ای ها، پسری 6 ساله در بروکلین هنگامی که نوت 7 را در دست خود گرفته بود دچار آتش سوزی شد. خوشبختانه این کودک خردسال خیلی زود از طریق آمبولانس به بیمارستان منتقل گشت و از وارد شدن بسیاری از صدمات جدی، جلوگیری به عمل آورده شد. مادربزرگ این کودک، لیندا لوییس می گوید که نوه اش در حال تماشای ویدیو روی موبایل بود که ناگهان باتری دستگاه منفجر شد. پسربچه 6 ساله در حال حاضر به خانه بازگشته اما مادربزرگش می گوید که از هر نوع موبایل یا تلفنی وحشت دارد.

سامسونگ در چند روز اخیر بارها به مشتریانش گفته که دستگاه را خاموش کرده و نسبت به معاوضه آن اقدام نمایند. این کمپانی تولیدکننده کره ای همچنین از برنامه معاوضه ای برای فبلت خود رونمایی کرده و تا آماده شدن مدل های سالم و غیرآسیب پذیر نوت 7، یک واحد از موبایل های گلکسی J را به مشتریانش قرض می دهد.

در حال حاضر بسیاری معتقدند که سامسونگ در فراخوان برای معاوضه موبایل های گلکسی نوت 7 بسیار سهل انگارانه رفتار کرده و می بایست به کمک سازمان های مختلف، از جمله سازمان امنیت محصولات مصرف کنندگان ایالات متحده همکاری می کرد و فراخوانی رسمی برای جمع آوری نوت 7 تدارک می دید؛ در این صورت، هر کسی که نسبت به فروش گلکسی نوت 7 اقدام کند، مجرم شناخته می شود.

20103

کد خبر: 677117

وب گردی

وب گردی