کاپیتان توتی، قصد بازنشتگی ندارد

کاپیتان کهنه‌کار جالوروسی که ناجی این تیم در سومین بازی این فصلش در سری A شد، معتقد است هنوز هم می‌تواند به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.

به گزارش ایسکانیوز، بازی مهیج و نفس‌گیر تیم‌های رم و سامپدوریا در هفته سوم سری A را جالوروسی با نتیجه 3 بر 2 برد و که در این پیروزی کاپیتان فرانچسکو توتی نقش بسزایی در پیروزی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا داشت.

وی در این بازی که به‌دلیل نامساعد بودن شرایط جوی برای مدتی متوقف شد، در ابتدای نیمه دوم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و با یک پاس گل به ادین ژکو و گلی که خودش از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند، رم را از شکست 2 بر یک نجات داد و مسبب پیروزی آن شد.

برای توتی که چند روز بیشتر تا تولد 40 سالگی‌اش باقی نمانده است، این فصل حکم آخرین فصل دوران بازیگری‌اش را دارد، اما او می‌گوید هنوز دلیلی برای بازنشستگی‌اش نمی‌بیند.

توتی در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی را 11 بازیکن تیم می‌برند. من هم تلاش می‌کنم به‌عنوان بازیکن تعویضی به اندازه سهمم به تیم خدمت کنم، اما تمام بازیکنان تیم بودند که جریان بازی را عوض کردند. این اولین باری بود که کمی نگران بودم پنالتی‌ام را از دست بدهم. بردن این بازی برای ما بسیار مهم بود و من هم در آن یک پاس گل دادم و گل پیروزی تیم را زدم. علاوه بر این من رو به قوس جنوبی ورزشگاه (محل استقرار هواداران دو آتشه رم) قرار داشتم و به همین دلیل اجازه نداشتم که پنالتی‌ام را در آنجا خراب کنم.

توتی که 15 روز دیگر 40 ساله می‌شود، در پاسخ به این سؤال که آیا خوشحال است تابستان امسال کفش‌هایش را آویزان نکرد، اظهار داشت: در زمین بازی است که مشخص می‌شود شما چه چیزی در چنته دارید. اگر من در چنین شرایطی قرار دارم و با ذهنیتی مناسب می‌توانم بازی کنم، چرا باید دست از بازی کردن بکشم؟

هواداران رم از ابتدای بازی تلاش زیادی برای تشویق و حمایت تیم‌شان نشان نمی‌دادند، اما از زمان ورود توتی به میدان اوضاع فرق کرد و صدای تشویق آنها بلند شد.

ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا در این باره هم عنوان کرد: من یک رمی هستم و طرفدار رم، پس طبیعی است که هواداران چنین رابطه‌ای با من داشته باشند. من فقط می‌توانم نهایت تلاشم را انجام دهم.

607/602

کد خبر: 677124

وب گردی

وب گردی