آخرین تمرین تیم ملی فوتسال پیش از دیدار با اسپانیا

تیم ملی فوتسال مردان ایران در سالن کولیسیو ایوان شهر مدلین آخرین تمرینات خود را با هدایت محمد ناظم الشریعه برگزار کرد تا با آمادگی کافی مقابل نماینده اسپانیا نخستین حریفش در جام جهانی کلمبیا پا به میدان گذارد.

به گزارش ایسکانیوز از فدراسیون فوتبال ، این تمرین شامگاه گذشته (یکشنبه ) از حدود ساعت 19 به وقت کلمبیا آغاز شد و بازیکنان به مدت یک ساعت آخرین تمرین های تکنیکی و تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام داده و پس از تمرین تیم ایران ، بازیکنان اسپانیایی نیز به مدت یک ساعت در همین سالن تمرین کردند.
تیم ملی کشورمان فردا (23 شهریور ماه) ساعت 5:30 دقیقه به وقت محلی به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود.
مسابقات فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا با حضور نمایندگان 24 کشور از 20 شهریور تا 10 مهرماه برگزار می شود و تیم کشورمان در گروه ششم (F ) با تیم های اسپانیا ، جمهوری آذربایجان و مراکش هم گروه است.
در این رقابت ها تیم هایی از تایلند ، روسیه ، کوبا ، مصر ، پاراکوئه ، ایتالیا ، ویتنام ، گواتمالا، اوکراین ، برزیل ، موزامبیک ، استرالیا ، کلمبیا ، پرتغال ، ازبکستان ، پاناما ، آرژانتین ، قزاقستان ، جزایر سلیمان ، کاستاریکا ، ایران، اسپانیا ، مراکش و جمهوری آذربایجان حضور دارند.
مرحله گروه این رقابت ها از 20 تا 28 شهریور ماه ادامه دارد و مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها از 30 شهریور تا 10 مهر ماه برگزار می شود.
تیم فوتسال کشورما در مرحله گروهی 23 شهریور ماه به مصاف تیم اسپانیا می رود، در دومی دیدار 26 شهریورماه تیم ایران به مصاف نماینده مراکش خواهد رفت و آخرین دیدار مرحله گروهی تیم ایران 29 همین ماه مقابل فوتسالیست های جمهوری آذربایجان بازی خواهد کرد.
هرسه دیدار ایران ساعت 20:00 به وقت بوگاتا و ساعت 5:30 دقیقه بامداد به وقت تهران برگزار می شود

607/602

کد خبر: 677180

وب گردی

وب گردی