فعالیت ۳۰۰  ذبح کننده در مراکز بهداشتی عرضه دام

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: کیفیت عرضه دام در ۳۲ مرکز ارتقا پیدا کرده و انتقادهای فعلی را نیز سال آینده رفع خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، مجتبی یزدانی در بازدید از مرکز عرضه بهداشتی دام در منطقه سه تهران گفت: یکی از انتقادات به این جایگاه ها که آن هم به دلیل کیفیت مناسب عرضه گوشت و رعایت بهداشت ایجاد شده که موجب استقبال گسترده مردم و صف طولانی شده است به همین دلیل امسال ما ذابحین را با مشوق هایی پای کار آوردیم که سرعت کار بالا رود. تعداد ذابحین امسال به ۳۰۰ نفر رسیده است که این موضوع باعث شده از حجم صف کاسته شود.

او با اشاره به حضور دامپزشکان و روحانیون برای بررسی سلامت دام و ذبح شرعی آن گفت: در کنار این موضوعات، غرفه هایی را نیز برای ارائه سرویس مناسب و مباحث فرهنگی و حتی سرگرمی ایجاد کردیم.

یزدانی افزود: ما امسال چند جلسه نیز بین متولیان برگزاری عرضه دام بهداشتی برگزار کردیم تا همه توجیه شوند و بدانند که یک تیم هستند.

او افزود: امسال از ۳۲ مرکز عرضه دام بهداشتی ۱۳ مرکز توسط مراکز خیریه دایر شده اما پشتیبانی مکانی، فنی و چادرها با ما بوده و ما نسبت به همه مسائل ورود حداکثری داشتیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: امسال مراکز بهداشتی عرضه دام در ۱۸ منطقه برپا شد که تلاش ما این است سال بعد در هر ۲۲ منطقه تهران اجباری شود.

یزدانی تاکید کرد: ما امروز صحبت ها و انتقادهای مردم را شنیدیم و جمع آوری کردیم تا سال آینده نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

اودرخاتمه گفت: امسال همچنین شماره گیری الکترونیکی در منطقه ۲ به صورت پایلوت انجام شده است.

105105

کد خبر: 677183

وب گردی

وب گردی