پایان کار قایقرانان در آسیا /مدال‌ها به دختران رسید

تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت‌های قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا به میزبانی چین برگزار شد و ملی‌پوشان ایران به کار خود در مواد مختلف پایان دادند. در آخرین روز این مسابقات، خشایار عباس آبادی در رویینگ تکنفره سنگین وزن مردان در رقابت با حریفانی از هنگ کنگ، کره، چین، ازبکستان و تایلند با زمان 7:54.49 دقیقه پنجم شد.

عاقل حبیبیان در رویینگ تک نفره سبک وزن مردان در فینال با شکستن پارو، تعادل خود را در قایق از دست داد و از دور مسابقه خارج شد. در روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان نیز تیم ایران با ترکیب امیر آقازاده، بهمن نصیری، علی شاه محمدنیا و مسعود فتحی با زمان 6:44.37 دقیقه پنجم شدند.

در روئینگ دو نفره جفت پاروی سنگین وزن مردان مجتبی شجاعی و سیاوش سعیدی در رقابت با نمایندگان کشور چین، کره، ازبکستان، تایلند و قزاقستان در رده چهارم قرار گرفتند و با فاصله کمتر از یک ثانیه از کسب مدال بازماندند. در این ماده نمایندگان کره، ازبکستان و تایلند صاحب مدال شدند اما دختران ایران در بخش‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشتند و مدال‌های خوبی گرفته‌ بودند.

در رویینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان پریسا احمدی و نازنین رحمانی در رقابت با نمایندگان تایلند، چین و قزاقستان با زمان 7:51.57 دقیقه در رده سوم قرار گرفتند و صاحب مدال برنز شدند. تیم رویینگ چهار نفره جفت پاروی ایران با ترکیب پریسا احمدی، فرحناز عشقی، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی به مدال نقره رسیدند.

در بخش تک نفره سنگین وزن بانوان نیز مهسا جاور ملی پوش المپیکی ایران نیز به آب زد و به مقام سوم رسید و مدال برنز گرفت. در تک نفره سبک وزن بانوان نازنین ملایی نماینده ایران بود و اولین مدال طلای ایران را کسب کرد. مدال طلای نازنین ملائی اولین مدال طلای تک‌نفره بانوان در تاریخ روئینگ کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا است.

در روئینگ چهار نفره تک پاروی سنگین وزن بانوان نیز تیم ایران با ترکیب نازنین ملائی، نازنین رحمانی، مهسا جاور و فرحناز عشقی در رده سوم آسیا ایستاد و مدال برنز کسب کرد.

با این نتایج تیم قایقرانی ایران با یک طلا،‌یک نقره و سه برنزی که توسط دختران به دست آورد به کار خود در آسیا پایان داد.

605/602

کد خبر: 677202

وب گردی

وب گردی