اریک اسپولسترا: بازی سرعتی را در دستور کار داریم/گوران دراگیچ بهترین است

بازیکنان جوان میامی هیت خواهان کسب امتیاز از طریق بازی سرعتی هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه میامی هیت، اریک اسپولسترا سرمربی هیت معتقد است، آن ها باید در بازی های فصل آینده امتیازات بیشتری کسب کنند.

میامی هیت در فصل گذشته در سید سوم کنفرانس شرق قرار گرفت و پس از آن تا راند دوم پلی آفس پیش رفت، اما مقهور قدرت تورنتو رپتورز شد و از گردانه رقابت ها کنار رفت، اما در طول فصل به باز ی تهاجمی این تیم نقصان های زیادی وارد بود.

میامی در فصل 16-2015 در بین 30 تیم حاضر در لیگ، در 82 بازی به صورت میانگین93.6 امتیاز بدست آورد که از این لحاظ در رتبه 25 قرار گرفت که با توجه به تعداد پیروزی های این تیم، اصلا آمار خوبی باری این تیم حساب نمی شد.

حال این تیم در ترکیب خود بازیکنانی چون گوران دراگیچ، حسن وایتساید، جاستیس وینزلو را دارد که به گفته اریک اسپولسترا سرمربی هیت، آن ها نقاط قوت هیت هستند، و اینکه بازیکنان این تیم خواهان استفاده از سرعت و ضد حمله در بازی های فصل بعد هستند، اسپولسترا در مصاحبه خود در خصوص فصل آینده گفت:

سبک داشتن سرعت و فرستادن سریع توپ به جلو تاکتیکی بسیار سرگرم کننده و جالب است. این امر فقط ممکن است باری بازیکنانی محقق شود که دارای سرعت بسیار بالایی هستند، بازیکنی مثل گوران دراگیچ یا جاستیتس وینزلو و همچینین وایتساید. نقطه قوت این بازیکنان سرعت و قدرت آن هاست، بازیکنان جوان تیم ما به سبک بازی دراگیچ روی آورده اند، آن ها می خواهند مانند او با سرعت کار کنند. بازیکنان جوان ما موفقیت را در این نوع از سبک بازی می بینند

اسپولسترا در مورد گوران دراگیچ گفـت: گوران یکی از بهترین گارد های NBA در خصوص سرعت بالا در ضد حمله است

گفتنی است میامی هیت در آغاز فصل جدید، شرایطی نو و متفاوت با فصول گذشته را تجربه می کند. ترک میامی هیت توسط دوین وید اتفاقی است که به تازگی منتقدین زیادی را برای مدیران و سرمربی میامی هیت به وجود آورده است. حال باید دیدعملکرد میامی هیت درفصل جدید چگونه خواهد بود.

605/602

کد خبر: 677204

وب گردی

وب گردی