کیهیل: خطای بازیکن حریف از کره ماه  هم مشخص بود

مدافع چلسی به انتقاد شدید داور مسابقه بازی با سوانزی پرداخت و عنوان کرد این داور سرنوشت بازی را تغییر داد.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از دیلی میل، چلسی یکشنبه شب در هفته‌ چهارم لیگ برتر با وجود ارائه بازی زیبا با تساوی دو بر دو در زمین سوانزی متوقف شد.

گل دوم حریف در حالی زده شد که مهاجم سوانزی روی گری کیهیل مرتکب خطا شد ولی داور مسابقه این صحنه را ندید. اتفاقی که باعث شد کیهیل به شدت از عملکرد داور مسابقه گله کند. او درباره بازی روز گذشته تیمش گفت‌: متاسفانه داور مسابقه با تصمیم اشتباه خود همه چیز را تغییر داد. آن خطا از کره ماه نیز مشخص بود. مهاجم سوانزی با خطا من را سرنگون کرد. نمی دانم چرا داور این صحنه را ندید. ناامید شدم. خطای واضحی بود. به خودم گفتم که چطور سه داور حضور دارند ولی هیچ کدام این صحنه را نمی بینند.

مدافع ملی‌پوش چلسی ادامه‌ داد: توپ در اختیار من بود ولی مهاجم حریف از پشت به من نزدیک شد و پای راست من را زد و در ادامه من را سرنگون کرد. با بازیکنان خودمان را می‌کشیم که به نتیجه‌ برسیم ولی داور مسابقه در یک صحنه همه چیز را بر هم می ریزد. برای لیگی مثل انگلیس این اشتباه‌های داوری، اشتباه‌های بزرگی است که دو امتیاز را از ما گرفت. به چهره من نگاه کنید. نمی دانم از شدت عصبانیت چه کار کنم. به داور گفتم که هیچ کدام از شما لیاقت قضاوت در این بازی را نداشتید. این خطا سرنوشت بازی را تغییر داد و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم.

گفته می‌شود اتحادیه فوتبال انگلیس درباره اظهار نظرات گری کیهیل درباره داوری تصمیم بگیرد و این بازیکن را احتمالا جریمه کند. همچنین اتفاق بد دیگر برای چلسی در این بازی مصدومیت جان تری بوده است. به نظر می‌رسد این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی حساس جمعه شب برابر لیورپول را که در استمفوردریج برگزار می‌شود را از دست بدهد و در این صورت باید شاهد حضور داوید لوییس در زمین مسابقه باشیم.

605/602

کد خبر: 677208

وب گردی

وب گردی