خسه: برای نیمکت نشینی از رئال‌مادرید جدا نشدم

مهاجم اسپانیایی پاری سن ژرمن دوست ندارد که در پاری سن ژرمن نیمکت نشین باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه لو پاریزین، خسه رودریگس مهاجم اسپانیایی پاری سن ژرمن درباره شرایط خود در این تیم پاریسی صحبت کرده است. او در ورود خود به پاری سن ژرمن با بدشانسی روبرو شد و عمل آپاندیس انجام داد ولی در ادامه نیز فرصت زیادی برای بازی کردن در تیم اونای امری نداشت و همین موجب ناراحتی این ستاره جوان شده است.

خسه درباره شرایط خود گفت: حقیقت این است که نیمکت نشینی در رئال مادرید را ترک نکردم تا در پاریس هم نیمکت نشین باشم. با این امید و آرزو به پاریس آمدم که در همه بازی‌ها برای تیمم بازی کنم. هرچند این را می‌دانم که بازیکنان بزرگی در تیم هستند. بازی کردن در پاری سن ژرمن کار آسانی نیست. امیدوارم که در ادامه بتوانم فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم. در پاری سن ژرمن مثل یک خانواده هستیم و همین اتحاد نیز می تواند کلید موفقیت ما باشد.

مهاجم جوان اسپانیایی ادامه داد: جدایی از رئال مادرید کار سختی بود. 10 سال بود که در رئال بودم ولی خب پاری سن ژرمن رابه این امید انتخاب کردم که در آینده فوتبالیست بهتری شوم و افتخارات زیادی کسب کنم. دقیقا به همین خاطر هم پاری سن ژرمن را انتخاب کردم. تیم های زیادی در تابستان دنبال من بودند ولی ترجیح دادم در پاری سن ژرمن شانس خود را امتحان کنم. علاوه بر آن در پاری سن ژرمن با اونای امری هم راحت هستم. او مربی است که در سویا نیز به دنبال من بود و اکنون خوشحالم که در تیم او بازی می کنم.

605/602

کد خبر: 677210

وب گردی

وب گردی