انریکه: اهمیتی به صحبت های رونالدو نمی‌دهم

سرمربی بارسلونا صحبت های اخیر کریستیانو رونالدو درباره ژاوی را بی‌اهمیت عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا میزبان سلتیک خواهد بود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: در پیش فصل با این تیم رو به رو شدیم که این موضوع به ما کمک خواهد کرد اما آن بازی با دیدار فردا شرایط کاملا متفاوتی دارد. سلتیک ما را دچار مشکل خواهد کرد.
سرمربی بارسلونا افزود: می دانیم لیگ قهرمانان رقابت خیلی کوتاهی است. شروع خوب به خصوص پس از شکست در لالیگا اهمیت زیادی دارد.
انریکه در ادامه اظهار کرد: هدفمان پیروزی است. باید چرخش خوبی در زمین داشته باشیم تا بتوانیم از دفاع حریف عبور کنیم. همچنین خوب دفاع کنیم و اجازه ضربه زدن به تیم حریف را ندهیم.
سرمربی بارسلونا درباره تراشتگن گفت: امروز با تیم تمرین کرد و فردا برای حضورش در میدان تصمیم خواهیم گرفت. این خبر خوبی است.
سرمربی اسپانیایی در مورد سیلسن دیگر دروازه بان تیم اظهار کرد: او را دروازه بان خیلی خوبی میدانم. به همین خاطر با سیلسن قرارداد امضا کردیم. در دو گلی که برابر آلاوس خورد بدشانس بود. او آرام است و در مسیری قراردارد که خواهانش هستیم.
انریکه درباره اظهارات جنجالی اخیر کریستیانو رونالدو در مورد ژاوی هرناندس گفت: مسائل کم اهمیت برایم جذابیتی ندارند. درباره فوتبال حرف می زنم اما این چیز ها برایم جذاب نیستند.
سرمربی بارسا در رابطه با شکست برابر آلاوس اظهار کرد: دوست دارم هیچگاه شکست نخوریم اما این اتفاق هرگز نیفتاده است. این باشگاه در چند سال اخیر فوق العاده کار کرده است. تنهاباید در برخی بخش ها بهتر شویم.

605/602

کد خبر: 677211

وب گردی

وب گردی