تهران - ایسکانیوز: کارلوس کی‌روش بامداد امروز، امارات را به مقصد پرتغال ترک کرد.

سرمربی تیم ملی قرار بود تا پایان مذاکراتش با فدراسیون فوتبال در شهر دوبی باقی بماند، اما بعد از پیچیده‌تر شدن مذاکرات ترجیح داد به کشورش برگردد. حضور کی‌روش در لیسبون، شانس تمدید قرارداد او را کاهش می‌دهد. البته هنوز مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد و فدراسیون فوتبال قرار است آخرین قرارداد پیشنهادی را برای این سرمربی پرتغالی ارسال کند. در صورت جواب مثبت کی‌روش او برای بستن قرارداد به ایران برمی‌گردد و در غیر این صورت تیم ملی باید دنبال سرمربی جدیدی باشد.

دوشنبه شب علی کفاشیان در برنامه 90 گفت کی‌روش برای تمدید قرارداد باید بعضی شرایط فدراسیون را بپذیرد: «قطعا طی روزهای آینده مسئله سرمربی تیم ملی را حل می‌کنیم تا فوتبال ما به مشکل نخورد. من نمی‌توانیم کل بندهای قرارداد کی‌روش را به شما بگویم ولی فقط این را می‌گویم که کی‌روش باید با ما کنار بیاید.»

رئیس فدراسیون فوتبال اعتراف کرد ته دلش راضی به تمدید قرارداد کی‌روش نیست: «واقعیت این است که ته دلم به تمدید قرارداد راضی نیست اما باید ببینیم صلاح فوتبال ما در چیست. من مادی هستم و ترجیح می‌دهم 7-8 میلیاردی را که قرار است برای کی‌روش هزینه کنم را خرج فوتبال پایه کنم ولی وقتی مردم چنین خواسته‌ای دارند من به آن احترام می‌گذارم و به احترام مردم هم پای میز مذاکره با کی‌روش می‌نشینم. با این حال همین مردم اگر شکستی به وجود بیاید آن را به حساب فدراسیون می‌گذارند و ما را تحت فشار قرار می‌دهند. اگر با کی‌روش قرارداد امضا نکنیم باید پاسخگوی مردم هم باشیم. واقعا در خصوص مسائل مادی کی‌روش قضیه را پیچانده است. من به فکر این هستم که قراردادی با او امضا کنم که هم به نظر مردم ارتباط گذاشته باشم و هم قرارداد قابل دفاع باشد.»

در صورتی که کفاشیان و کی‌روش به توافق نرسند، با توجه به زمان کم باقی مانده تا مسابقات جام ملت‌های آسیا فدراسیون فوتبال با یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی قرارداد می‌بندد.
کد خبر: 67732

وب گردی

وب گردی