ناظم‌الشریعه: روی اشتباهات فردی مسابقه را واگذار کردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بازی برابر قهرمان جهان را بسیار سخت ارزیابی کرد و گفت که اگر موقعیت‌های ایران به گل تبدیل می‌شد، پیروزی ایران رقم می‌خورد.

به گزارش ایسکانیوز از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه گفت: بازی اول با اسپانیا بسیار سنگین و مملو از نکات فنی مختلف بود. معتقدم ایران با بی‌عدالتی در این بازی رو به رو شد. منظورم از بی‌عدالتی این است که موقعیت و حملاتی که از سوی تیم ملی به وجود آمد، از دست رفت و به گل تبدیل نشد.

وی عنوان کرد: اسپانیا در شانس‌هایی که در زمین ایران به وجود آورد و با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان به گل‌های زیادی رسید. من این تیم را تحسین می‌کنم چرا که تیم قدرتمندی چون اسپانیا در در این تورنمنت حضور دارد.

ناظم‌الشریعه درباره دو بازی آینده تیم ملی فوتسال گفت: درست است که 5 بر یک این بازی باختیم اما از استادیوم و سالن که خارج شویم، باخت برابر قهرمان جهان را فراموش می‌کنیم و برای دو مسابقه بعدی آماده می‌شویم.

وی در پاسخ به اینکه چطور 5 گل خورده را بی عدالتی می‌دانید گفت: تعداد شانس‌ها و موقعیت‌هایی که توسط بازیکنان ایران به دست آمد اما موفق نبودیم را بشمارید. گل اول در اثر یک اتفاق به ثمر رسید و در مقابل پس از اولین گل ما با سه موقعیت رو به رو بودیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.

607/602

کد خبر: 677378

وب گردی

وب گردی