استیلی: پرسپولیس برنده دربی می شود

سرخپوشان تهرانی بسیار آماده تر از استقلال هستند و به همین دلیل از شانس بالاتری برای پیروزی در شهرآورد هشتاد و سوم برخوردار ند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا حمید استیلی درخصوص دیدار دو تیم سرخابی قبل از شهرآورد پایتخت،گفت: دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود اما تساوی برای هردو تیم بخصوص پرسپولیس نتیجه قابل قبولی بود.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس در مقابل تراکتورسازی با دیدارهای گذشته فاصله داشتند، اظهار کرد: بازیکنان به خاطر دیدار با استقلال در هفته ششم لیگ برتر استرس زیادی داشتند و بیشتر به فکر انجام کارهای تدافعی بودند.
سرمربی اسبق پرسپولیس در رابطه با شهرآورد پایتخت، گفت: نباید در این مسابقه زیاد به جایگاه دو تیم در جدول توجه کرد. تیمی برنده شهرآورد خواهد بود که از نظر روحی و روانی آماده باشد.
وی در رابطه با پیش بینی خود از نتیجه هشتاد و سومین رویارویی استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: در ابتدا امیدوارم وحید امیری به این بازی مهم برسد. به اعتقاد من پرسپولیس شرایط بسیار بهتری نسبت به استقلال دارد و از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.
استیلی درخصوص اینکه علیرضا منصوریان همبازی او در جام جهانی 98 فرانسه امروز به عنوان سرمربی استقلال شرایط بسیار سختی دارد و اهالی فوتبال شرایط منصوریان را با دوره حضور او به عنوان سرمربی در پرسپولیس مقایسه می کنند، گفت: منصوریان یک تفاوت بزرگ با من دارد و آن حمایت بسیار خوب هواداران از او است.
وی تاکید کرد: تعطیلات لیگ به منصوریان کمک زیادی کرد تا بتواند شرایط تیم خود را بهبود بخشد اما اگر در هفته پنجم لیگ برتر موفق میشد مقابل ماشین سازی به پیروزی برسد می توانست با روحیه بسیار بالا آماده بازی دربی شود.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با شرایط این تیم نیزگفت: همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی راهی جام جهانی شود. تیم ملی از نظر امتیازی عملکرد خوبی داشته و با این شیوه راهی جام جهانی خواهد شد. ما دو بازی بسیار دشوار با تیم های کره جنوبی و ازبکستان در پیش داریم که نتیجه آن می تواند برای حضور در جام جهانی بسیار سرنوشت ساز باشد.
استیلی در رابطه با دلایل زیبا بازی نکردن تیم ملی کشورمان، اظهار کرد: این مساله می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما تیم کشورمان به خاطر اینکه بیشتر به فکر کارهای تدافعی است و می خواهد از ضدحملات یا ضربات ایستگاهی بهره ببرد نمی تواند زیبا بازی کند.

702/601

کد خبر: 677385

وب گردی

وب گردی