رونمایی از پوستر بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در همدان

از پوستر اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی همدان رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، طراح پوستر بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در حاشیه رونمایی از این اثر گفت: سعی شده در طراحی این اثر تمامی محورهای این جشنواره مدنظر قرار گیرد.

حسن عباسی پر زاد افزود: از بین فرم‌های هنری قالبی انتخاب شد که علاوه بر تداعی‌کننده هنر اسلامی و ایرانی به‌صورت انتزاعی و غیرمستقیم بیانگر حضور هنرمندان رشته‌های مختلف ادبی و پژوهشی در این جشنواره باشد.

وی بیان کرد: الهام‌پذیری از رنگ‌های ایرانی اسلامی در پوستر و بهره‌گیری از خط زیبای ریحان از ویژگی‌های بارز دیگر پوستر است.

ثبت‌نام بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت از مهر 94 آغاز و در اردیبهشت‌ماه 95 قریب 10 هزار اثر هنری و پژوهشی از استان‌های شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره تحویل‌شده است و اختتامیه این جشنواره با حضور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان منتخب واحدهای دانشگاهی، شهریور جاری، همزمان با عید سعید غدیر در همدان برگزار خواهد شد و از برگزیدگان مرحله نهایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

20101

کد خبر: 677388

وب گردی

وب گردی