ضرورت بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی به مردم برای مدیریت سفر زائرین به عتبات عالیات

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با هشدار در این باره که افراد بدون ویزا و غیرقانونی وارد کشور عراق نشوند، گفت: از خارج شوندگان غیرقانونی هیچ حمایت کنسولی نخواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در نشست اعضای ستاد مرکزی اربعین با استانداران سراسر کشور با اشاره به روحیه انقلابی اعضاء در حوزه اربعین و اصلاحات ساختاری انجام شده، گفت: ستاد عملیاتی با مسئولیت استانداران خوزستان و ایلام تشکیل شده و بقیه کمیته ها نیز با یک قرارگاه مشخص و با متولی معین در این خصوص فعالیت خواهند کرد

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت : در حوزه زیر ساخت ها ، کارها با سرعت بیشتری در مرزها
پیش رفته و با مجموعه اقدامات انجام شده 30 تا 40 درصد مشکلات موجود در استان ایلام کاهش یافته است .
وی گفت : از لحاظ ارائه امکانات در زمان ورود زائرین به کشور عراق باید احتیاط لازم را رعایت کرد تا در زمان بازگشت به ایران امکانات و خدمات به نسبت توزیع شود .
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ضرورت اخذ ویزای عراق قطعی است و در همه اطلاع رسانی ها باید مورد توجه قرار گیرد و طبیعتاً موضوع گذرنامه نیز از امور ضروری است که باید به آن عنایت شود .
ذوالفقاری همچنین بر ضرورت تسریع در انجام آماده سازی زیر ساخت ها تأکید کرد و گفت : بنای ما این است که موقعیت استان ها در سال های آینده تغییر نکند و شاهد هزینه های تکراری در مرزها نباشیم.

206/201

کد خبر: 677406

وب گردی

وب گردی